Friday, October 18, 2013

Review Blog-Gadis Blogger

Assalamualaikum..

Lama tak menaip tetiba jadi kekok sikit. Selamat hari raya Aildiladha ye tawan-tawanku. Lambat pun lambat la. Gadis paling busy abad ni memang macam ni. Busy goyang kaki kat rumah dan busy dengan mesyuarat tingkap dengan gadis-gadis gosip serumah. 

Seperti yang dijanjikan dalam entry yang lepas yang aku nak review blog kan. Refer SINI. Aku tak pernah lagi review blog orang. Dulu pernah sekali kot tu pun sebab nak balas balik review blogger. Penat-penat review blog aku waktu follower antara nampak tak nampak je waktu tu.





Sebab aku tertarik dengan blog adalah warnanya. Girly sangat you all. Even aku tak minat sangat dengan pink tapi bila masuk blog ni rasa macam pompuan sangat. Aku yang jiwa mafia ni tiba-tiba jadi ala-ala princess sikit. Macam barbie doll pun boleh.

Selalu jugak lah melawat blog ni sebab aku perasan dia selalu komen-komen entry aku. Tapi aku tak bias ye. Bukan sebab dia banyak komen aku pilih dia. Kan entry lepas aku cakap random. Mana yang mata aku menangkap blog tu comei dan tak serabut yang tu la aku pilih.




Followers dah seribu lebih. Hebat la kan. Jom la terjah ramai-ramai. Ramaikan kenalan dan ramaikan followers. Blog ni kemas sangat-sangat. Aku suka sangat. Nama blogger ni Mysara Ab Rahman. Jom kenali blogger pinkish ni dengan klik gambar-gambar kat atas.



Sekian~~~~~~~~~



p/s: Dah tunaikan pun janji nak review blog. Bagi sesiapa yang nak jugak boleh drop link ye. Tiada syarat yang akan dikenakan. Itu PASTI!!!! :D

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

15 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum, singgah, dan jemput datang ke blog saya pulak.

http://palereddot.blogspot.com/

Muna rahimah said...

Assalammualaikum. hai awak. review blog saya? :)

Www.storymuna.com

Unknown said...

jenjalan sini...salam kenal...jom ada entry baru kat blog saya

Unknown said...

Konnichiwa kak singgah sini, join GA ni :3 http://aenyminnie.blogspot.com/2013/10/pmr-end-giveaway-by-abby-myra-eru.html

NJihe.am said...

Salam singgah. Tahniah blog masuk majalah. Saya terbaca semalam. studioous.blogspot.com/ sudilah singgah..

fatin aziz said...

Alhamdulillah..syukur.. :)

iuzira said...

jenjalan sini, jemput singgah www.iuzira.com

sensasi2020 said...

Salam...salam perkenalan...dah follow dan singgah di sini, moga anda sudi-sudilah singgah di blog saya ye....TQ

Cik Areen said...

salam. blogwalking kat blog kita nak?

pwinceszxerra.blogspot.com

Unknown said...

Blog walking :)

http://aqil-ziyad.blogspot.com/

khairul@kechik said...

assalam. sudilah berkunjung ke blog picisan hamba..

http://kechik-duniakudisini.blogspot.com

Irfan Iraz said...

nice entry =) blogwalking http://irazirfanblog.blogspot.com/

Busyra Takiyudin said...

singgah sini. :)

Unknown said...

salam:)
nnt free singgahlah ke blog noly ye
www.nolyanna.blogspot.com

licha said...

wahh.. nak jugak dear :)