Tuesday, August 14, 2012

Twitter Aku Penuh Dengan Tweet Si Dia







 Banyak lagi sebenarnya. Actually dia ni peminat aku sebab tu hari2 dia tweet aku.Haha.Oleh sebab peminat ni setia, aku layan je la. Tak nak la orang cakap sombong pulak kan. Nasib baik aku ni straight, kalau tak mesti orang pikir pelik. 

Memandangkan dah berpisah dan akan terus berpisah, internet di hujung kuku la menjadi peneman untuk contact kawan2 yang jauh. Hehe. Ni kat twitter pun dah banyak asyik bertwitter. Kalau face to face, berzaman belum tentu habis bergosip. Anak sepuluh pun belum tentu habis bercerita.* metafora sikit*. Kalau korang baca kat tweet kita orang ni kat atas, yang tak penting pun boleh jadi isu hebat.

Teringin nak jadi peminat di twitter? Silalah follow saya ye. Klik SINI
(nampak sangat promote diri)


No comments: