Monday, March 4, 2013

Bulan Mac Sudah

Rasa macam sekejap je dah bulan tiga. Macam baru je masuk tahun 2013.
Selama 2 minggu start sem alhamdulillah happy sekarang ni.
First week memang pressure sangat dengan lecturer yang over, kelas yang pack, masuk lab keluar lab, subjek yang berat sangat.

Tapi....

Masuk je minggu kedua terus happy tu mendadak. Hati bahagia. Pergi kelas pun gembira. Sebab ape???


Biarlah rahsia :P
(nak tahu cerita ape? request kat komen..hehee)




Kalau tengok entry yang dulu memang aku ada cakap aku keliru nak pilih yang mana terbaik untuk aku. Tetapi untuk masa ni aku taknak pikir lagi sebab ada masa lebih kurang 2-3 bulan lagi.


Jadi sekarang ni masa untuk aku bagi peluang dan ruang dalam diri aku untuk cari kegembiraan sendiri.

"sesungguhnya gembira itu tidak akan datang sendiri melainkan kita yang berusaha mencari dan menjadikan kehidupan kita ni gembira"


Semua ni dalam genggaman kita. Kita yang pilih jalan hidup kan. Kalau nak kegembiraan make it happy tapi kalau nak dalam kemurungan dan kesedihan teruskan tanpa usaha mengubahnya. :D


Jap2..

Hari ni hari jumaat kan?

So here the entry for friday..

Dapat jugak aku kawal nafsu kan..hehe..

Walaupun bukan waktu malam tetapi hari jumaat kan memandangkan aku nak bertolak ke Kuala Lumpur kejap lagi so aku mengAWALkan masa la..huhu :P


Wassalam...

p/s: Sebenarnya entry ni untuk hari Jumaat lepas tetapi busy pergi KL sibuk sepupu kawen so postpone ingat nak publish hari jumaat ni tetapi ada pulak yang komen lama sangat tak berUPDATE. so nah amek ni!!!


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

10 comments:

Cik Tanpa Nama said...

setelah lama menghilangkan diri akhirnya ada kembali jugak fatin..huhu
apa yang gembire sgt tu...ce cite,...ce cite

Amaliena Ros said...

hehe..bulatnya mata dia..

fatin aziz said...

@cik tanpa nama xde la lma sgt..seminggu je.. :P

fatin aziz said...

@alyn roslan kenyataannya sepet sangat..hehe :P

Unknown said...

hoyaaa..march sudah..kejap kan? rasa mcam semalam baru ja januari..ahaks..btw selamat menjalani student life..ahaha (wish apakah ni..) :P

fatin aziz said...

kan kejap sgt..hehe :P

Arfahani Arsad said...

terkejut tgk mata tu,hahaha..
btw, goodluckkk fatin! :)

fatin aziz said...

haha..tapi tak sakit jantung lagi kan.. :P

iha said...

betul tu, kegembiraan takkan muncul kalau kita tak cari sendiri.. :D

fatin aziz said...

thats right!!