Saturday, February 23, 2013

Tetapkan Hari Untuk Post Entry

Assalamualaikum...

Entry lepas penuh dengan kekeliruan. So sekarang ni demi menjamin masa depan yang cerah lagi cemerlang ( ayat nak muntah) aku akan tetapkan hari bila aku akan post entry aku. So di hari tu jugaklah aku akan blogwalking blog-blog korang and follow korang. 

Sori andai kata terlewat balas ke apa. Penyakit atau sindrom aku ni makin berleluasa. Dan penyakit ni amat SERIUS! Betul aku tak tipu...



PENYAKIT ON9 YANG TAKNAK BERHENTI!!!


Ha penyakit ni tak ada ubat melainkan usaha nak menghalau nafsu on9 yang ketara tahap dewa.
Sebelum ni aku selalu online,update entry sebab aku nak cari readers yang akan stick kat belog aku dan baca-baca cerita-cerita aku. Bukan nak cari populariti atau nak up macam Hanis Zalikha, Fatin Liyana, Maria Elena, Yuyu Zulaikha dan siapa saja. TETAPI aku rasa seronok bila apa yang aku luahkan, beri pendapat, teguran, komen, orang baca then i felt like ada orang appreciate my writing even aku tau ada yang tak baca pun entry tapi komen..(normal bagi para blogger diluar sana kan) :D


I'M TOTALLY DIFFERENT NOW


Waktu zaman hingusan hijau pekat meleleh (zaman sekolah), aku dah didedahkan dengan blog ni. Tetapi tak adalah obses sangat macam sekarang, everyday aku cari  topic that we can share together and publish then ping my entry to facebook and twitter. Tak cukup kat situ, kat busuk, pingje,gilaping, macam-macam lagi la.



SEHINGGAKAN....



My parents said that i dont have social life, dont have time for myself and family. Always with the laptop, broadband everywhere i go and sometimes i feel zero if this laptop is not with me. Believe me or not, whereever i go, even for holiday,overseas im still bring this laptop. Because of that, my dad hesitate to let me further study in critical course.


Bayangkan dalam bidang engineering pun aku asyik terperuk dalam bilik. Cuti sem kawan-kawan ajak keluar, reunion aku tak pernah pergi sebab bagi aku duduk kat rumah, menghadap laptop, berkawan dengan alam maya jauh lebih menyeronokkan sehingga kawan yang susah senang waktu sekolah dilupakan.


Bayangkan kalau aku jadi medical student, konfem aku susah nak bawa dengan attitude malas aku plus dengan kurang bersosial. Asyik terperuk kat rumah je. Plus aku ni perempuan takut after married aku tak pandai nak bahagikan masa dengan baik antara family dengan kerja. Percaya atau tidak sejak dari zaman UPSR aku tak pernah ada jadual belajar. Aku belajar ikut suka hati aku je. But now i think i should have ONE.



So from now on, aku akan publish my entry, ping my entry, promote my blog, blogwalking, only EVERY FRIDAY NIGHT..

Only on that day....


sincerely from the owner of FatinAziz's Belog :D


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

18 comments:

ANISRAHIM said...

Fuhhh nekad nampak. haha just wait n see hihi dlu sy pon mcm tu, nk post entri sekali seminggu tp malas plak yg dtg hehe

Apa pon semoga berjaya =)

Cik Tanpa Nama said...

wahhhh nekadnye...kalau mcm tu rindu lah nak baca entry drp blog ni

Unknown said...

tanpa laptop siapalah kita..eheh..tapi tak boleh selalu on9 ja..hehe..tak best..lama2 bosan.. :)

Aien said...

Nice blog..sudah follow adik..harap dpt follow akk balik..tq:-)

www.kucingsenyap.blogspot.com

Unknown said...

same with me dear, kalo dah ada kat depan lappy mmg melekat kat umah jelaa..terasaa malas sgt nk kuar..kalo kwn2 ajk pn kdg2 bg alasan je.huhu..have to change dis attitude..but now ada laa brsosial sikit..hee..tp sikit je la.. :D

birthday party said...

menariiik artikelnya salam kenal yaaa :D

Unknown said...

Semoga berjaya mendisplinkan diri...;)

fatin aziz said...

@cik tanpa nama.. bukan x update tros cuma jarang update je..hehe

fatin aziz said...

@nana liena btol2 kdg2 bosan gak klau selalu on9..hehe

fatin aziz said...

@aein dah follow pun..hehe

fatin aziz said...

@aein dah follow pun..hehe

fatin aziz said...

@seneorita sya pun kena ubah jugaklah..hehe

Liey A Col by Lieyana Ahmad said...

kite pun selalu ada semangat nak update blog tapi dek kerana busy memanjang tak menentu jugak kadang2
dear, jom bagi sokongan join segmen mudah ini. tak perlu tag siapa2 pun . sebb nak kumpul bloglist nnt senang nak blogwalking. kalau bertuah mana taw dapat vintage owl necklace?? tq ye. :)
http://lieyanaahmad.blogspot.com/2013/02/bloglist-review-and-giveaway-by-lieyana.html

ejulz said...

xpe.. sempat lagi nak follow jumaat ni.. hehe

Jemput join k.. :) "Segmen : Ucapan Selamat Hari Lahir buat "Si Gule" pada 19 Mac"

Pesta ulang tahun said...

menariik artikelnya saalam kenal yaa :D

Anonymous said...

Salam daripada Zalora Malaysia,

Kami sangat meminati blog anda dan cara penulisan anda menarik perhatian kami.

Kami ingin bertanya adakah anda pernah membeli-belah di www.zalora.com.my ? Kami berminat untuk menjalinkan kerjasama bersama anda.

Email kepada kami di zalorateam@zalora.com.my :)

fatin aziz said...

@Lieyana Ahmad InsyaAllah ada kelapangan saya join :)

fatin aziz said...

@ejulz nak follow hari ape2 pun tak kisah..hehe