Tuesday, February 19, 2013

Prepare Tapi Tak Rela

#maaf sekiranya lambat post sebab entry dalam blog ni ikut turn..hahaha



Tanpa salam tanpa kata aluan, terus letak gambar. Betapa aku tak rela nak bermukadimah segala bagai.

Tak ada benda nak story pun tapi tangan ni gatal jugak nak menaip dan tinggal entry kat belog before hari-hari aku pack yang melampau. Awal-awal ni seronok la sebab masuk kelas 5 minit lepas tu lepak kat bilik sambil golek kiri golek kanan.



Bila dah balik asrama memang wajib la shopping barang-barang hygiene ni kan. Semua aku beli yang besar. Senang untuk satu sem. Tak payah beli lagi dah. Aku ni memang PEMALAS!!
Semua yang jenis pam sebab senang tak payah buka tutup. Sesungguhnya aku memang PEMALAS!!


SO.....

KITA ENJOY!!! (eh..salah jap)


SO LET'S START OUR NEW SEM WITH FAKE SMILE!!!
 Wakakaka..   



SELAMAT BELAJAR SEMUA :D



Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

10 comments:

Unknown said...

kita sama la geng pemalas..suka stuff yg tekan2ja..ahaha.. :P happy study ea.. hehe

Anonymous said...

saat baliik asrama saat paling xsuka kan.hehe..gud luck study ek dik..

Unknown said...

take care dear :))

fatin aziz said...

nana liena..yang tekan2 ni senang tambah bila nagun pagi tgh mamai. tekan je..haha

fatin aziz said...

kak amy..memang tak suka balik asrama..hehe

fatin aziz said...

ziqa anuar thanx dear :)

Bunda_nora said...

assalam dari bunda...

fatin aziz said...

waalaikumussalam...

y i e n said...

jgn fake smile, nnt x ceria 1 sem ni, hehe! mulekan dgn senyuman n semangat baru, chaiyok2~~

fatin aziz said...

insyaAllah..:)