Wednesday, February 20, 2013

Sape Suka Yogurt Kita Geng!


Baru lepas makan yogurt then rasa nak tulis blog.
Pasal yogurt pun nak share jugak ke?
Biarla..Blog aku. Aku tak curi wifi ko pun.
*emo tak emo tak?*



Aku pilih blueberry sebab warna PURPLE!!!
Aku kan minat purple kalau boleh rumah ni pun aku nak cat warna purple, kereta warna purple, kerusi purple, semuanya lah purple.


First2 dulu aku paling tak suka makan yogurt sebab tak sedap wa cakap sama lu. Dah la masam. Buah pulak seciput, bagi la besar sikit. Terliur la jugak aku nak melantak kan.

Ni buah pun kecik. Besar lagi tahi hidung aku. Eh?

Sekarang ni kalau pergi Tesco konfem beli satu. Aku paksa diri aku makan sebab aku jeles orang lain kata sedap sedangkan aku kata tak sedap. 
MANUSIA MEMANG PENUH DENGAN HASAD DENGKI!!!
Sejak dari tu terus makan sampai tak ingat dunia sehinggakan seringkali mengimpikan untuk pergi ke kilang membuat yogurt dan berenang-renang dalam yogurt tersebut. :P



Sedapkan...
Nyum3...
Walaupun nampak macam muak pada zaman dulu kala tetapi sekarang ia amat menyelerakan buat diriku ini. Ahaks! * ayat berbunga*


Bertemu di lain warkah... :P

Lots Of Luv,
Fatin Aziz..

21 comments:

Unknown said...

geng...lompat tinggi2, high 5!

Syaza Raihanah said...

Kita ada persamaan. Suka Yogurt and warna purple ! :D

fatin aziz said...

yeay!!!ada kawan..hihi

MIS said...

waaaa..yeahhh..
sama,,,suka strewbery..

Jadual Final Exam dah keluar...

Jom ke sini :

Update : Keretapi Ferrari
Menarik : Muzium Sain Miami Lengkap Dengan Tangki Jerung
Popular : Gua Ais Terbesar Dunia
Pelik : Ombak Membeku Secara Tiba-tiba
Seram : Kuasa Air Membelah Jalan
Confius : Tasik Garam Warna-warni
Meletup : Kolam Terapung Di Tingkat 24
Meriah : Sambutan 100 tahun Doraemon
Kreatif : Apartment dihiasi Bola Ping Pong

Dan Banyak lagi di Green Life..

Unknown said...

sy x pasti saya dh mkn yogurt ke x,, ehehe,,

fatin aziz said...

haha..boleh plak mcm tu.. :P

Cik Tanpa Nama said...

kite geng la fatin...sipppp sikit

Gary Asip said...

alamak... saya tak suka makan yogurt la.. hehehe...

fatin aziz said...

@cik tanpa nama..sip sikit..haha:D

fatin aziz said...

@gary..kita bukan geng..huhu

Razil Tahir said...

Geng!
Dari dulu suka yogurt!
Sekarang, gila froyo plak.. hahahah

fatin aziz said...

froyo tu ape?? :P

nabila biela said...

eh kite same..tp sy suke yg strawberry..heee

| CIKZEK | said...

kite suke air yogurt ! heeee =))

fatin aziz said...

nabiela.. kita geng.. :D

fatin aziz said...

cikzek.. air yogurt sya pun suka jugak tapi yogurt ni paling feberet la..hee

Anonymous said...

suka yogurt jugak, except natural flavour yogurt hehe

ada tulis psal yogurt jugak http://www.xpresikuseven.my/2013/02/penghasilan-dan-kebaikan-yogurt.html

Unknown said...

yey! kte geng! sbb suke purple! hee :))

fatin aziz said...

yeay!! geng2..hehe

Unknown said...

yeay..kita geng..hehe.. me suka marigold dr ducthlady..baik utk perut n digestive system..hehe.. btw , yogurt asli guna as masker..pastu guna air suam cuci lepas 5 minit..best..hehe

fatin aziz said...

really???nanti nak try la..