Sunday, February 17, 2013

Tugas Baru Bermula Esok

Assalamualaikum...
Peace yo!!!!



Esok bermulalah tanggungjawab aku sebagai isteri orang...Alhamdulillah..


Eh3..Lari tajuk..

Bermulalah tugas aku sebagai pelajar engineering sem 2. Cuti sebulan macam lama tapi sebenarnya macam baru sehari je cuti. Rasa macam semalam baru orang wish besday aku. Lepas tu balik rumah adik surprise dengan teddy bear besar gedabak tu.
(nak tau cerita apa yang aku maksudkan cari kat entry lama, aku malas nak selongkar pastu paste kat sini )


Untuk sem 2 ni, aku dah mula selongkar jadual dengan perasaan yang tidak rela. Hal ini demikian kerana( wah hebat la ayat ni) aku nak susun jadual aku untuk update blog bukan untuk study ye. Wakakaka..


Result sem 1? Perlu ke aku cerita? Kalau dapat 4 flat bukan setakat cerita, aku akan buat video post kat blog, youtube, FB, twitter dan semua la supaya satu dunia berbangga dengan aku. Hahahahaha *gelak jahat*


So far untuk sem 1 ok lah. Lepas 3 pointer..


"Fatin dah ada yang punya ke sekarang ni?"

Amboi soalan cepucemas+sesak nafas aku nak jawab.
Ni la kot semua orang rasa bila dah masuk umur 20 tahun ni..

Tu je nak cakap..

SEKIAN 

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...  


10 comments:

Unknown said...

ahaha,, ingat ke nak kawin btul tdi,,ehe,, pointer akak sama dengn pointer akak saya 3 lebih ,,
btw,akak bljr kt mana?

Anonymous said...

ahahaha..cantikkkk...igt ke nk kawin..excited je nak baca nih..hihihi

fatin aziz said...

haha..wat suspen je lebih..sje nak usik2 sikit..:P

Nor Suhaiza said...

haaa..mmg pon bila msuk 20an je org akn tnya soklan tu..
akk dlu pon cmtu gak..direct je ckp kalo da ari ni jgk nk kwin...hahahahaha

fatin aziz said...

haha..klau org yang dah bese dgn kite xpe kak. ni yang baru jumpa first time tnya. malu kot..hehe

Addasyuhadadisini said...

btul kan klau time cti yg lma pun rsa sekejap ja..hehehe..semoga berjaya dan study rajin2.. :)

fatin aziz said...

InsyaAllah.. :)

ANISRAHIM said...

hamboihghhh x sabaq nak kawin eeeaa? hehehe x lama dah tu =)

Unknown said...

semoga berbahagia di sem 2..aahaha.. masuk alam 20-an memang ngeri..tambah2 yg still single.. (*macam........) huhu..dugaan betul..huh :P

fatin aziz said...

Anis & nana liena thanx for the comment..nak gelak je bca komen tu..ehhe