Saturday, November 2, 2013

Cermin Mata Trend Sekarang

Assalamualaikum....


Zaman sekarang ni jangan kata "tidak" "tak sesuai" "hodoh" atau "jelik" sebab itu dinamakna fesyen. Kalau kita tengok sekarang tengah up dengan fashion yang warna-warna ombre, colour blocking. Kalau dulu-dulu baju hijau tudung purple seluar kuning, orang akan tengok pelik dan teros akan cop si polan tu unfashionable. Tapi sekarang ni yang pelik atau unik tu la orang akan ikut untuk tampil lain dari yang lain dan nampak menonjol.


Aku pun kadang-kadang keinginan untuk mencuba tu tetap ada. Tetapi perlulah lakukan assignment dulu ye supaya tidak di label mangsa fashion.


Trend memakai cermin mata pun dah jadi ikutan sekarang walaupun korang tu tak rabun. Aku pun tak faham betul lah. Aku yang rabun ni kalau ada ubat yang boleh buat mata kembali normal aku nak sangat. So tak payah kelek cermin mata ke hulu ke hilir. Rimas uolls!!! Kalau tertinggal cermin mata kat bilik then pergi kelas apa pun tak boleh. Huruf sebesar GAJAH pun belom tentu aku nampak.

Bagi korang yang kat luar yang sama rabunnya dengan aku atau nak berfesyen gunakan cermin mata ataupun sunglasses yang boleh menampakkan mewah, aku suggestkan korang ke lama web ni



Macam-macam bentuk. Macam-macam saiz. Macam-macam design. Macam-macam jenama. Macam-macam adooo.. Konfem tersembul mata-mata korang tengok gambar-gambar. Rasa nak beli semua je. Dari yang mahal hinggalah ke murah. Dari golongan "Tan Sri" hinggalah ke "Office Boy".


If korang tengah sengket sekarang ni atau dalam erti kata sebenar tak mampu nak beli dengan harga yang mahal. Its okay its alright!!! Ada yang harga around rm100 plus plus. Lagi best sebab tengah ada DISKAUN kak cik, abang cik, kak ngah, abang ngah, adik-adik, pakcik makcik ooiiii. Jom la pakat-pakat serbu. 

PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA.
PERCUMA TAU UOLLS!!
SEKALI LAGI PERCUMAAAAAAAA


Ha..Tengok tu ada kan yang around seratus. Berkualiti dan berjenama. Tak rugi pun korang nak beli. Kalau yang jenis suka shopping online macam aku memang tak rugi pun sebab tak payah la sweat gland bekerja  mengeluarkan peluh yang banyak. Nak pergi kedai cermin mata sambil belek-belek yang mana berkenan tu ambil masa tau. Peluh ketiak-ketiak ni taw. Kat rumah mengadap laptop, dalam aicond, pilih,bank in then sampai!! Easy is better. Buat apa nak merumitkan kalau ada yang mudah ye dak???








TAWARAN MENARIK!!!!

HANYA UNTUK PEMBACA BELOG NI SAHAJA..

"Anda anda dan anda boleh menebus kod diskaun sebanyak RM20 dengan setiap belian RM100. Untuk memudahkan klik link ni http://www.glassesonline.com.my/glasses/scottsfield-peter-%2B-david dan pilih design yang korang nak."

" perlu enter kod GOBLOG20 untuk menikmati potongan harga RM20 tersebut."

Best bukan??
Dah la tengah offer ,dapat diskaun lagi. Lagi best kalau korang beli time tengah offer, so amat bergunalah kod diskaun tu. Tetapi bila dah tamat offer RM20 macam sikit je kan. Jadi moh le kite jammed kat website GLASSONLINE sambil pilih yang mana berkenan. Marilah shopping dengan saya!!!! Kita tengok parcel siapa yang sampai kat rumah dulu..Hehehe



12 comments:

Luqman Zakaria said...

boleh usha2 jgk nih :) hehe :)

fatin aziz said...

Usha la cepat sebelum offer tamat...huhuhu

Unknown said...

mcm best je..mcm best je..D:

fatin aziz said...

hahahaha... :)

Ahlam Miera Shafie said...

sy pn rabun jgk.. tpi xsuka pkai cermin mata... sy pn naik heran ada yg xrabun tapi pakai cermin mata yg xde cermin 2.. kihkihkih macam2

fatin aziz said...

tu la pelik2 org sekarang..hehehe

Unknown said...

Memerlukan sunglasses baru :(

fatin aziz said...

silalah lawat website tersebut dan tebus kod diskaun.. :)

Anonymous said...

betul2... kita yg pkai spek ni rsa rimas ja.. klu blh mmg xmau pakai

fatin aziz said...

kan...rasa mcm xnak je pakai spec..

Unknown said...

Hi.. aslkum.. nice blog.. can i follow u..?? if can follow me back ya ... :)

Unknown said...

xrabun.. ehee.. tpi suka pakai cermin mata yang xda kanta..pergi jalan2.. tpibukn cermin mata yg stylo uh..