Saturday, November 16, 2013

Gelang Percuma Dari Fatyyn Shopaholic

Assalamualaikum...


"Dah lama usha gelang kat Fatyyn Shopaholic tu tapi takde duit nak beli..."


Sesiapa yang rasa dia macam tu boleh la ye join satu contest yang dianjurkan oleh seorang blogger ni.  Aku ni salah seorang sponsor. Orang tahap kemalasan setaraf  dewa ni memang malas nak anjurkan contest. Banyak benda nak kena handle. Join contest pun aku malas sebab nak kena alert. Takut menang tapi terlepas hadiah kat orang lain sebab tak alert kan. Rugi dah tu. Pernah je aku menang contest dapat RM20 tapi aku tak alert so terlepas. Sayang kan...


Kalau korang semua ni yang rajin join contest boleh la klik link ni ye...


Aku malas nak tetapkan gelang mana pemenang bakal menang. So aku pun biar pemenang yang pilih hadiah tu sendiri. Ikut citarasa. Warna apa, design mana semua ikut citarasa pemenang. Best kan. Ada tak blogger yang buat macam tu? Aku je buat macam tu. Semuanya sebab malas. Hahahahaha




 Pilihan sendiri. Banyak lagi design yang ada. Nak tau lebih lanjut silalah join contest tu ye. Ada rezeki dapatlah satu. Takde rezeki pm Fatyyn Shopaholic Shoppe dan beli satu. Hehehe..


p/s: Sekiranya perlukan sponsor boleh pm aku sendiri atau pm page Fatyyn Shopaholic Shoppe. Kita discuss. Ecehhhh...

Lot Of Love,
Fatin Aziz...

12 comments:

Unknown said...

cantik :)

wada :) said...

waaah ~
nak jugak gelang tu :)

Medical treatment said...

Gelang yang sederhana tapi elok rupa

fatin aziz said...

kalau nak silalah join ye.. :)

Suha said...

mcm nk join tp on via phone ja . tehee >.< papa pon all the best eh . ehee

fatin aziz said...

all the best utk??hehehe :P

Dahlia Daffodil said...

demi gelang ang,aq sanggup nak join GA tu..hehehehee..moga2 ada rezeki..

p/s:ayat 1st skali tu mmg dok main dlm kpala aq jgk..hahahaha

fatin aziz said...

hahaha..umi semoga menang la ye..walaupun ko kwn aku tetap xde bias..hahaha

Unknown said...

cantik.. akak sy suka guna gelang..:)

fatin aziz said...

silalah join.. :)

obat pelangsing cepat said...

gelangnya keren banget

m said...

comelnya! :)