Sunday, May 20, 2012

im back

hye..
assalamualaikum wbt...
lma gila x update post..maklumlah im quite busy before this but now im back to normal..haha..it doesnt mean im not normal before this..haha...ok aktiviti blogging akan start balik...for now xde benda nak cite lagi walaupun dah sebulan bercuti....nantila saya kumpulkan hot story byk2 and then post byk2..so far tgh nak create blog...blog yg lma dah delete skrg tgh nak decorate balik..lenguh bahu2 ni memilih template sbb xde yg menarik di hati...im quite choosy but never mind i'll try to minimize it..^_^..
tu je ladlu..kpd kwn2ku yg slalu melawat di blog yg dlu..thanx a lot walaupun x berUPDATE..now nak start balik...mcm besa la..link blog yg sma..x tukar pun sbb nanti susah nak cari...cuma tajuk blog je tukar..ok..tu je..bye2..

No comments: