Friday, June 1, 2012

starting to love twitter


Assalamualaikum wbt...Mesti korang pikir pehal dengan aku ni letak gambar yang tak ada kena mengena dengan tajuk kan.?? Haaa!!! Jangan tertipu ada kena mengena sebenarnya..Wait a moment. Just read my entry then you will know..HAHAHA(an evil laugh)

Before, i dont know what is the interesting stuff that attract people in using twitter rather than facebook. Artist also recommended in using twitter. The reason is they will get closer to their fans. Just like me, a modern girl that always being in front of the laptop almost everyday with the cyber world of course i have a twitter account. I dont remember when i created this account. But i dont active at all in twitter. Cuba teka berapa ramai followers yang aku ada??? LIMA je tau..Banyak tak?Nak gelak la tu..

Semua orang cakap twitter ni lagi best dari facebook. Aku pun tak tahu la sebabnya. Mungkin pendapat masing2. Everybody have different perception. For me FB is quite interesting rather that twitter. Mana taknya aku je dok follow artis sampai berpuluh-puluh tapi ada artis follow balik. Cuba korang cakap ada?? Tak ada kan. Tapi aku ada......Ha! Tu la sebab aku dah mula suka twitter. Hahaha..PELIK TAPI BENAR. Nak tahu siapa?

Taaaarrrraaaa!!!Tapi bukan Diana Amir tu tau. Tu yang lelaki tu nama dia Amran Ismail. Pelakon baru lagi. Dia ni berlakon "CINTA BUAT EMELDA". Dari cerita tu la aku kenal dia. Tapi kesian la kat aku sebab dia tak kenal aku. Hahaha..Aku suka tengok dia berlakon bila marah semangat sungguh. Korang takkan tak tahu. Mesti korang tengok kan cerita ni. Meletop2 orang dok jaja sana sini.



Bukan senang nak artis follow ni. Ha! Macam mana aku leh difollow??Sini2 aku cerita.Dulu dia ada tweet kalau siapa2 dapat describe watak Emeriz(dalam CBE) dalam satu perkataan dengan interesting he will follow back.Tapi aku tak dapat.Hanya beberapa orang je yang dapat.But today once again he offered his fans by following his friend's blog by using twitter and google account then he will follow. Memandangkan aku memang expert bab2 blog ni apa lagi peluang jangan ditolak..Haha..So dia pun follow. Semua tweet2 aku dia retweet. Best tak? Mestila kan..Jangan jeles.

 Kat kolej dulu kawan2 aku semua berlawan nak RT dari artis. Aku rilek je sebab aku tak minat twitter but now bukan setakat RT je jadi follower aku terus. Amacam??Ada berani??Aku ada kau ada??Haha..Kepada yang obses nak dapatkan RT dari artis tu cool je ek macam aku. Kang dah dapat!!

No comments: