Wednesday, July 11, 2012

Gugup, Gementar, Takut dan sewaktu dengannya..

Salam readers...
Tengok tajuk tu dulu. Surprise tak?? Kalau tak sudah keluar dari sini. Haha. Eh2 masuk balik. Nak gurau sikit2 takkan tak boleh. Esok result upu keluar. Aku ulang RESULT UPU KELUAR!! Seriously aku memang  tengah takut sekarang ni. Satu badan sejuk macam duduk dalam fridge. Korang pernah rasa? Kalau tak pernah please move to your fridge right now and get into it. Dah masuk? Ha macam tu la rasanya. Aku tahu aku merepek. Bila otak tengah blank memang macam ni. Tapi korang layan je la ek.

Kepada yang tengah tunggu result upu korang mesti muka korang macam ni kan...
Sama tak? Lebih kurang je la kan. Kalau korang nak tahu muka korang macam mana snap sendiri and tengok sendiri. Hehe..

Dulu aku tak lah takut pun nak tunggu result upu. But for this time it is really make me scared. Aku harap sangat esok akan membawa perkhabaran yang baik. To you guys yang baca ni tolong doakan ek. Doa korang hanya Tuhan yang dapat membalas. Sesungguhnya orang yang berbuat baik akan dibalas baik. Ngeeeeee..Baik tak aku? Tetiba bagi tazkirah free dari orang yang tak bertauliah. Hahaha..

To all asasian, matric student, and also stpm student...Good Luck okay! Berdoa banyak2 sebab itu je yang boleh kita buat sekarang ni di samping bertawakal.

Baca yang dibawah ni dan fahami maksudnya...


Dah baca?? Kalau dah..renung2kan dan selamat beramal...

4 comments:

syazana.not.single said...

wehh.
serius takut. >_<

fatin aziz said...

sma ar..cuak kot..
menggeletar satu badan..
mcm nak amek result spm lak..

tulisanbelogsaya said...

gudluck dik :) da kuar nieh...arap dpt ape yg adik nak..anyway,just hit me back.. im d0ne following u .. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.terbitsangkancil.blogspot.com%2F&h=FAQGY3ZXs

✿INA AINAA✿ said...

All the best for u sis... ena pun turut tumpang takut.. huhuhu... semoga yang terbaik untuk sis key?? Amin