Saturday, December 22, 2012

Homemade Durian Crepe!


 6 biji Rm10...
Kalau aku buat bisnes boleh jadi orang terkaya dunia ni..
Disebabkan terlalu mahal, so mak aku decide nak buat sendiri. Aku ulang MAK aku bukan AKU yang buat..hehe..

Aku bukan hantu durian. Jangan kata hantu, cicit kepada hantu pun bukan. Aku memang tak suka durian. Kecik-kecik dulu aku belasah je durian. Sekarang ni je tak. Sekarang ni aku belasah steak, sushi, spagetti, pizza, korean food. Maju tak aku? Muehehe..

Tapi durian crepe ni aku makan. Sebab semua cakap sedap, aku pun try la. Not bad! Sebab ada krim kat dalam. Bila simpan dalam peti ais, krim tu sejuk dan bila dimakan seola-olah makan aiskrim. YUMMYSSSSS!!!!
 





Isi dalam. Ada durian dan dicampur dengan krim yang boleh didapati di kedai-kedai yang berhampiran dengan anda. (Macam tangan lelaki la plak tangan aku dalam gambar)


Dari 6 biji tinggal 2. Mana lagi 4? Mesti lah aku mengamalkan sharing is caring. Kongsi dengan kengkawan. Kenakan kawan sekali sekala letak julat sekali dalam tu. Wahahaha :D
Diorang makan je asalkan nampak durian crepe terus rembat. Dah tak peduli kiri kanan depan belakang. :P


Nak tempah?
Jumpa aku di belakang semak yang berhampiran anda :P


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

23 comments:

Mohd Sabrie said...

hi...ada jgk entry sal ni..btw,i follow sini :) c me back...

Unknown said...

erm sedapnye...eyh comel la durian crepe tu.hehee..cm bantal :)

Effa Madi said...

bolehla share resepi yea.. :)

Luqman Zakaria said...

fuyoo..wat sendiri...x pernah makan lg..T__T..sedih betui..

fatin aziz said...

Ok :)

fatin aziz said...

Haha..mmg comel pun. Geram tgok tu yg mkn byk kli..hehe

fatin aziz said...

InsyaAllah sekiranya Ada kelapangan.. :)

fatin aziz said...

Mak yg wat bolehla.. Klau wat sendri entah nk ke tak mkn..hehe

Dahlia Daffodil said...

x mo huluq ckit ka kat aq ni?hahahaha..cri durian creepe ni x jmpak weyh! :((

haisyah said...

wahhh sedpanyaaaaaaaaaaaaaaaaa XD.
tak brkesempatan lg merasa durian crepe nih.

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Syaza Ridzuan said...

Mama try buat, tapi tak menjadi la pulak..hehe!
Jemput singgah ke blog saya = WOURMEN

QIOSWriter said...

Nampak sedap!

Visits us to shop awesome items, only at QIOS Pulcher.
Baik hati tak nak buat review about our blogshop?Teehee~ *blinking eyes*

Cik Tanpa Nama said...

wahhhh nampak sedap!nak jugak!hehe

BTS said...

sedap ea crepe durian?

fatin aziz said...

wat la sendri..hahaha

fatin aziz said...

try lagi..pasti sedap..haha

fatin aziz said...

xpe cuba lagi..2nd try konfem jadi..hehe

fatin aziz said...

InsyaAllah sekiranya ada kelapangan. skrg ni tgh busy dgn final :)

fatin aziz said...

mmg sedap..nak ek? wat la sendri. hek3

fatin aziz said...

bagi saya sedap la. sbb sya x suka durian tpi durian crepe sya bleh makan :)

Unknown said...

sedpala...erk, fatin, leh tak wat pp up comment, kalao full page lambat nak load..tenet zack lambat, leh tak?

fatin aziz said...

insyaAllah lepas final k..skrg tgh busy... :)