Sunday, December 9, 2012

Lyssa Faizureen Follow FatinAziz's Belog

Eksaited gitu. Tengah packing baju-baju yang bergunung untuk dibawa ke rumah keluarga angkat selama 3 hari, sempat la buka blog kesayangn ni. Biasalah dah seminggu tinggal. Busy nak buat macam mana kan. Tapi at least, satu tanggungjawab dah selesai. Assignment dah hantar. Cuma tinggal 1 lagi assignment dengan satu presentation. *eh terlebih kuah dari nasi. nak cerita benda lain*

Buka je belog ni, benda first yang aku usha ialah follower. Bukan sebab nak bangga follower bertambah tapi nak menjalankan tanggungjawab aku untuk terjah belong diorang balik dan follow. Hek3.

Kemudian nampak follower aku 733. Bertambah! Tegok shoutbox ada orang tinggal mesej and it is LYSSA. Aku pun click la. Click punya click rupa-rupa cik Lyssa Faizureen kita tu. Aku pun terus tinggal semua baju-baju atas lantai than update belog! Eksaited eksaited eksaited!




Ok tu je nak cakap..hehe..
Wassalam~~~


p/s: Nantikan entry 3 hari 2 malam bersama keluarga angkat ye. :P


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

1 comment:

Anonymous said...

GA ? hadiah menarik wooiiiii . come join . meh meh !
http://sitinggistory.blogspot.com/2012/12/december-wish-giveaway-by-liyana-and_10.html