Thursday, May 16, 2013

Adik Aku Cakap Aku Masuk Universiti Belajar Binggo

Assalamualaikum semua...
Good morning.
Waktu aku taip entry ni pagi so kalau publish malam tu korang layan je la ye.


Asyik cakap pasal busy dengan assignment, test, tutorial boring la pulak. Kat twitter dah penuh aku menghempaskan stress aku so kat blog ni sudah-sudah la bercerita pasal stress sebab stress ko memang tak pernah habis dan jangan buat readers jadi stress bila masuk blog ko tengok perkataan stress banyak sangat terus jadi stress dan keluar dari belog, aku pulak yang stress sebab semua readers dah lari.


Kawan aku cakap assignment dia jenis yang asexual sebab bunuh satu beranak yang lain. Assignment aku pun macam tu. Aku rasa la kan assignment kita dari benih yang sama kot Pikah, sebab tu subur sangat beranak banyak sampai aku semput nak menyambut. So sebagai student engineering yang bagi orang lain hebat sangat la kan ambik engineering sedangkan aku no feeling.. -_- nak cite la sikit apa yang aku belajar sepanjang 2 sem. Its okay.. It is not a long explaination. Just for fun okay..



Ni la benda yang aku belajar dalam sem 2 ni.. Adik aku panggil binggo. Dia cakap..

"eh kak fatin belajar binggo kat u???"

aku pun jawab..

"a'a belajar binggo versi baru.."




Nampak macam wow best belajar ni main-main pangkah-pangkah, guna nombor satu nombor dua, settle. Tapi sebelum nak jadi macam ni liku-liku kehidupan berlaku. Pelbagai onak dan duri harus dirintangi. Segala ombak badai harus diredahi. Baru dapat buat yang ni tapi belum settle lagi. Perjalanan itu masih jauh kehadapan sehinggalah aku kena design litar sendiri mengikut output dan input dan juga "binggo" yang aku buat ni. See?? Interesting right?? :P


Bila selesai satu soalan, korang wajib tarik nafas sedalam-dalamnya untuk selesaikan soalan kedua..Hehehehe.




Rujukan penuh meja hanya untuk selesaikan satu soalan je. Fuuuhhh..
Earphone amat penting ye supaya anda tidak boring ketika selesaikan soalan yang hampir 30 minit baru siap. Tenung tilik check, tenung tilik check, tenung tilik check, baru hantar... :P


Sambil buat assignment mestilah kena ada lagha-lagha sikit iaitu..




Waktu ni aku tengok cerita SUAMIKU JURURAWAT. Sambil gelak-gelak sambil tangan laju je jalan buat kerja. Lepas tu satu-satu kesalahan berlaku.. Itu NORMAL bagiku. :D


Sekian...




This is the only sibling that i have. She's the one that told me about binggo. She's the one who laugh at me about that binggo. She's the one who think that she is cute enough to make this photo like gwiyomi. OMG


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

20 comments:

Unknown said...

BINGO..! hehe..apa benda tu fatin? pening kepala den tengok

Merah said...

BINGO! hiuh... bingo versi kejuruteraan ni..

Cikpijaaa said...

hahahaha. no wonder lah adek fatin cakap stdy bingo. hahaha. memang nampak mcm bingo pic yg 1st td tuh. :D

eeeerrkk =,=' memang tak paham tgk. >.<

fatin aziz said...

@nana liena..ni karnaugh map..sub topic dlm engineering.. :)

fatin aziz said...

@merah..a'a versi kejuruteraan :P

fatin aziz said...
This comment has been removed by the author.
fatin aziz said...

waktu mula2 belajar semua pelik eh mcm bingo la.hehe

Khalilah said...

Dah lama tak main. Suka bebenor jerit bingo kuat-kuat kalau menang ;)

Anonymous said...

Your kindness might be significantly appreciated.


Here is my blog post ,cheap bridesmaid earrings

Cik Tanpa Nama said...

amboiiii tgok je dah poning kepalo iera ni ha..huhu

fatin aziz said...

tgok pun dah pening.. kalau buat pitam tros tgok pangkah2 tu..hehe

ID said...

done follow u too thankz dear

jum main bingo heeee

Anonymous said...


Hey there Phil,.

My web-site: xerox phaser 8560 printer

Bunda_nora said...
This comment has been removed by the author.
Bunda_nora said...

bunda TAG anda, sila keteratak bunda... http://norazis2908.blogspot.com/2013/05/11-tentang-bunda_19.html

Dahlia Daffodil said...

klu aku la tin,dh lama pengsan blajaq bab ni.bingo bagai.hahahahahaa..
sabaq je la noh,tin.. ^^,
gwiyomi!ehh,,tetiba :))

Anonymous said...

I found something that operated! Many thanks for your post .
..

Here is my page ... xerox phaser 8560 ink

fatin aziz said...

eh2..gwiyomi mna lak ni?? tapi aku mmg gwiyomi kan??haha

Sound System said...

Memang nampak macam binggo, apa2 pun good luck dalam pengajian.

fatin aziz said...

thanks.. :)