Monday, May 13, 2013

Asal Aku Minat Je Dah Ada Tunang

Assalamualaikum...

Kerja aku banyak nak kena settlekan.. Wish me luck!! Tolong belanja nescafe ke kopi ke livita ke supaya aku boleh stay up siapkan kerja. Aku nak kena design litar tau. Dah macam kena buat projek kerja la pulak. Sampai design-design ni...Berangan jadi designer boleh tak agak-agak walaupun yang kena design tu litar?? Hekhekhek..



Hensem kan kan kan??Dia berlakon dalam cerita "Dalam Hati Ada Taman" aku tak suka sebab tak hensem dan tak kemas..



Ni pun waktu mula-mula dia jadi artis pun aku tak suka sebab serabai. Rambut panjang dengan berjanggut lagi. Mengerikan bagi aku. Aku paling takot dengan lelaki yang berjanggut ni sebab nampak jahat. Kalau janggut seciput tu tak lah. Yang tu nampak comel.Wakaka..


Betapa aku pentingkan fizikal semata-mata. Tak hensem tak minat bila hensem baru minat. Cuba tengok tunang-tunang diorang. Waktu tak hensem pun minat waktu hensem lagi la double triple minat. Muehehehe..


Actually aku tak pentingkan pun rupa paras (tak penting la sangat kannnn), yang penting bagi aku kemas. Kadang-kadang yang tak hensem tapi kemas dan stylo boleh nampak hensem tau. Serius tak tipu. Contohnya kawan aku..Kawan je ye.. :D


Ha..Korang jangan ingat aku ni pentingkan rupa paras. Rupa paras tak penting sangat bagi aku tapi kalau boleh biarlah sedap mata memandang. Sedap mata memandang maksudnya kemas, bersih takde la serabai keluar pergi annual dinner pakai track bottom. Tapi janganlah pulak pergi pasar beli ikan pakai blazer, tie, kasut berkilat sampai boleh tilik muka. Yang tu pun taknak jugak. PELIK!!!


 Ramai orang faham kalau certain-certain orang cakap macam "tak dapat yang handsome takpe asalkan SEDAP MATA MEMANDANG, ada agama, bertanggungjawab cukup la" mesti diorang akan cakap " eleh taknak yang handsome tapi nak yang sedap mata memandang. Samalah dengan maksudnya nak yang handsome kan.."

Salah tu tau.. Taknak taknak taknak... :D


Tu je nak cite..Moral of story cantik tu subjektif. Lain orang lain tanggapan diorang tentang cantiknya seseorang. So kalau bagi korang orang tu tak cantik jangan sesekali jelek-jelekkan dia. Maybe dimata anda dia tak cantik, tapi di mata orang lain dia yang paling cantik antara semua yang ada kat muka bumi ni :P

NOBODY PERFECT..


SEKIAN..

Lots Of Luv,
Fatin Aziz..

8 comments:

IdaShazana said...

otototo... siannya dia
:)

a said...

kui3.. sabor jek lah kan..=.="

Isya said...

cantik/ hensem tak terletak pada paras rupa.. akhlaq yg lebih penting. huhu,, kan??

fatin aziz said...

hehe..xde jodoh la ni.hahaha :P

fatin aziz said...

@Isya yup betul sangat2.. :D

Ridzwan Mohamed said...

takpe2...mane tau genap 40 orang bace entri ni, dpt jugak jodoh yang dihajati tu kan

fatin aziz said...

haha..boleh ek mcm tu???

Anonymous said...

How can I download and install a free of cost variation of hplaserjet 1020?


Also visit my web blog :: xerox phaser 8560 color printer