Thursday, May 9, 2013

Barang Baru Dimasukkan Sempena Hari Ibu

Assalamualaikum semua..

Malam ni baru sempat nak bernafas selega-leganya. Kalau tak terkejar sana terkejar sini. Siang kelas dari pagi sampai petang. Malam buka FATYYN SHOPAHOLIC SHOPPE. Balas mesej orang tu mesej orang ni. Tengah malam pulak study sampai pukul 3 pagi sebab keesokkannya ada kuiz,test. Due date untuk assignment pulak dah makin hampir. Masa pun dah semput. Dengan aktiviti universiti lagi. Makin nak final, makin banyak la aktiviti yang WAJIB terlibat.


PERCAYA ATAU TIDAK, DALAM MASA STUDY WEEK PUN AKU WAJIB PERGI KEM 2 HARI!!!!


Yang paling paling membuatkan aku termengah-mengah hari selasa malam hari tu. Hari rabu aku ada test. Niat dihati malam selasa nak study tapi bukalah facebook kejap balas mesej-mesej customer. Balas satu, dua masuk, balas dua, empat masuk. Last-last pukul 12 tengah malam baru start study mathematics. Tapi Alhamdulillah, apa-apa pun aku masih lagi boleh jawab soalan maths dengan tersenyum-senyum kambing yang kekenyangan.



Sejak akhir-akhir ni jugaklah aku sibuk dengan barang baru yang nak dimasukkan dalam online shop aku ni. Paling aku tak suka bab-bab upload gambar bila internet dalam keadaan tenat! Paling malas aku nak buat ialah letak harga, kod barang kat description satu per satu, tilik punya tilik, tenung betul-betul takot salah letak harga. Tak pasal-pasal aku kena jawab dengan customer. :P





Ni lah antara barang baru yang dimasukkan dalam page aku tu. Kepada yang berminat boleh lawat ke FATYYN SHOPAHOLIC SHOPPE. Macam-macam ada kat situ.


Dan sekarang ni kami ada buat promosi sempena hari ibu. Promotion barangan TIFFANY & CO.

BAGI SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH KE PAGE SAYA DAN PM UNTUK HARGA.
SAYA AKAN BAGI HARGA MURAH!!!
INGAT YE "PM"!!!

HANYA UNTUK HARI IBU SAHAJA!!!!


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

6 comments:

FITRAH JAMIL said...

ada buat shopping on9 rupanye baru tahu hee :)

fatin aziz said...

hehe.. a'a buat business online..:P

Unknown said...

cantiknya la hai..kita cuci mata dlu..hehe

fatin aziz said...

cuci la ye sampai bersih..hehe :P

Unknown said...

pandai berbisnes,, nk jadi mcm akaklah nnti,, :D

fatin aziz said...

hehe..baru berjinak2 dik.. :D