Monday, June 24, 2013

Design Terbaru. Check It Out..

Assalamualaikum..

Sekarang ni tengah busy dengan business. Bila dah cuti ni la keje aku, mengadap laptop, promote online page aku. Dengan stock baru sampai, design terbaru keluar dan paling paling paling aku tak suka harga naik. Supplier naikkan harga sebab harga kilang barangan silver kat Philipines naik. Aku tak suka sebab nanti mesti ada yang cakap mahal la, itu la, ini la sampai ada customer tak percaya yang aku pun pakai silver yang aku jual. Sampai tahap suruh aku tangkap gambar tunjuk bagi takut aku tipu. Macam-macam la. Memandangkan supplier nak naikkan harga, aku pun cepat-cepat order gelang satu dengan rantai. Jadi dapat harga murah lagi. Bagi customer yang lain, sori la ek sebab harga dah naik. Siapa yang order awal-awal hari tu bernasib baik sebab harga masih lagi rendah.. :P

Design terbaru kali cantik gilos tahap melampau-lampau. Nafsu membeli aku terus membuak-buak. Sedih dan sadisnya bila supplier cakap semua design-design baru akan keluar dengan harga baru. Maksudnya MAHAL la. Aku pun tak jadi. Control nafsu aku beli yang aku mengidam dari dulu je. Hehehehe...



Bersihkan mata anda dengan design dan siapkan tisu untuk lapkan air liur yang meleleh selepas tengok tengok design yang !#$$%^*&*&(()()*^$#$$%^%^ ( tak tahu nak cakap macam mana dah).












Macam mana? Cantik kan..Eh puji barang sendiri nampak. Korang tak percaya jugak ke yang aku pun pakai silver yang aku jual? Takpe takpe nanti aku post pulak gambar silver yang beli. Aku takkan promote la benda yang aku pakai. 


Nak tahu harga dan details atau nak buat tempahan boleh ke: Fatyyn Shopaholic Shoppe


Banyak lagi design yang cantik-cantik yang pasti menggugat keimanan anda untuk membeli. Dapatkan satu sempena HARI RAYA AIDILFITRI ini...



p/s: Ambik kau!! Gambar besau gedabak. Tak terliur lagi tak tahu la.. :P

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...