Thursday, June 27, 2013

Sesi Soal Siasat Aku

Assalamualaikum..

Yeay gelang dan rantai Tiffany & Co untuk diri aku sendiri dah sampai dari supplier. Untuk diri aku ye bukan untuk customer so jangan nak pujuk-pujuk nak yang aku. Untuk customer, aku order asing. :P


Ni la satu benda yang aku tak suka. Bila aku jual, aku beli. Macam mana nak maju? Orang kata owner kena pakai dulu baru orang sekeliling minat nak beli. Amboi mak temah, sengket aku nak beli semua jenis gelang,cincin, rantai. Aku beli yang Tiffany je, its more look like a teenager. Aku teenager lagi ye bukan dewasa. Ahaks!




Ummi: Nur Fatin Shazwani ada barang ni!!!! (nama panjang)

Me: Kenapa bukak barang kak Fatin ni???

Ummi: *tanpa rasa bersalah* Ala takpe tuan punya badan ada kat rumah. 

Me: @_@




Ummi: Ni beli kat mana???

Me: Laaaa, kan Kak Fatin jual mestilah beli sendiri.

Ummi: Bayar dah ke belum??

Me: Mestilah dah..Takkan tak bayar pulak.

Ummi: Bayar guna duit sape??

Me: Duit Kak Fatin la..

Ummi: Ambik duit kat mana??

Me: Dalam akaun kak Fatin la.

Ummi: Account mana???

Me: CIMB..

Ummi: Raya ni pakai yang ni la tak payah pakai emas.

Me: @_@



Guna kamera phone macam ni la ye gambarnye..

Abah: Mana gelang dengan rantai yang ummi kata beli tadi??

Me: Ada dalam bilik kenapa??

Abah: Berapa dah gelang jual??

Me: Adalah...Mana boleh bagitau.

Abah: Dapat berapa dah dapat duit??

Me: Rahsia..

Abah: Siapa yang beli gelang-gelang kak Fatin?

Me: Adalah siapa-siapa yang nak beli.
.
Abah: Guna account mana??

Me: CIMB la. Senang..

Abah: Takpe senang abah nak check.. 
(aku senang sebab kalau ada masalah boleh call abah aku sebab dia keje bank tapi keje nak check duit aku pulak.. -_-)

Me: Owhhh..mana boleh..Private & Confidential.

Abah: Takpe la lepas ni abah tak payah bagi duit belanja dah la. Try usaha sendiri nak dapatkan duit.

Ummi: Dah besar dah pun. Biar rasa cari duit sendiri.

Me: *Takde duit belanja???OhMyGosshhhh!!!*



The End...

Korang nak beli jugak ke??? Cepa laju-laju tekan link ni..Fatyyn Shopaholic Shoppe


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

6 comments:

AuraFIza said...

Wow.. Nice!! Dulu suka pakai accecories camni. Tapi sekarang dah tua, dah tak cantik kalau pakai. Hikhik :P

fatin aziz said...

hehe..yang untuk tua2 pun ada jugak.. hehe.. :)

Anonymous said...

Oh my. Cantiknyeeee. Tapi...
Kenapa saya tak boleh tekan link tu.
Dah tak jual dah ke?

fatin aziz said...

masih lagi jual..saya masih lagi jual cuma tukar address..boleh cari kat fb ye..nama masih lagi sama.. :)

Anonymous said...

FYI, tak boleh ke link :-(

fatin aziz said...

sya dan inform di komen yg atas..saya dah tukar address..boleh pergi kat online shoppe sidebar saya tu.. :)