Wednesday, June 19, 2013

Its Over!!!

Assalamualaikum semua...

Woohhhoooo..Lama gilezzz aku tak update blog ni kan. Nak buat macam mana tanggungjawab lain wajib diselesaikan dulu. Now I'm back as usual. Blogger, twitterian, facebooker, instagramer, keeker and so on. Welcome back fatin!!! *clap hand*


Now nomore asking like this "How was your exam Patin??" Aku ketuk kepala sekoq sekoq.
Ada ke exam yang senang? Kalau senang konpem 4 flat kan.. :P So dah tau kan exam aku senang ke susah. Hahaha..


OMG...Irine Nadia dah ada baby girl. Jelez kot. Irine dah ada baby, Dena Bahrin pun, Maria Elena akan datang (ye ke..dengar dari orang je). Bestnye. Nak jugak. Wakaka..


Dalam masa 2 bulan setengah ni aku dah siapkan jadual *kononnye* nak update blog dengan online shoppe tu tapi aku ni memang sejak kecik tak pernah diajar buat kerja ikut jadual even study pun. Aku tak ikut jadual, aku ikut hati walaupun ikut hati mati hakikatnya belum lagi. Hehehe.


Tak sabar nak tunggu bulan 8 ni..Apa ek?? Rahsia..Cer teka..Kalau betul kite cakap betul. Ahaks!! Kegedikkan melampau disitu...



Nak jugak tempek muka kat sini. Cari populariti la ni.. 


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

No comments: