Saturday, September 8, 2012

Rombongan Hantar Menantu

Salam Lebaran semua. Yang keberapa aku pun tak hitung. Open house lagi ke? Jemputan kenduri ada lagi? Korang punya kenduri bila pulak? *kedip-kedip mata*. Kalau dah sampai seru tu post-post la invitation card tu kat sini. Jangan nak menyombong pulak. Biar aku je yang sombong sorang-sorang. Eh2 terover pulak. InsyaAllah aku datang kalau korang jemput. Hehehe

Ingat lagi last entry pasal kahwin? Kalau tak ingat scroll ke bawah sikit dan baca entry yang panjangnya macam karangan bm spm. Pastu korang naik balik baca entry ni pulak aka essay spm kedua. Habis je entry ni siap la paper bm spm aku. Teehhhee..

Sebelom korang tertanya-tanya biar aku jawab dulu..

Kenduri ni pada hari raya ke 6.
Di Bera, Pahang.
10 buah kereta (bukan kereta kancil tapi kereta yang boleh memuatkan 7 orang)
Hitung la sendiri berapa orang semuanya.

Malas nak taip banyak-banyak jadi dengan ini aku membiarkan anak mata anda semua yang mentafsir cerita aku..Lets begin..Jeng jeng jeng..


Kat sini ada musim Summer!! Kat tempat korang ado?? (sambil mengusap peluh di dahi)






Tak boleh main redah. Tunggu orang jemput dulu. Baru beradab bukan?


Tuan punya badan cakap dia macam Brad Pit. Anda pulak macam mana? Aku berkata "no komen". Hahaha


Brad Pit Kelate



Depan sekali ayah pengantin perempuan aka Tok Cik aku. Belakang baju merah tu pulak bakal menjadi ayah pengantin perempuan aka abah aku.:P


Ni la bakal menjadi ayah dan mak pengantin perempuan suatu hari nanti. :D



Suasana yang panas terik. Kalau dapat air oren segelas memang fffuuuhhhh terangkat.



Rombongan pengantin perempuan (motor tu interframe je lebih).


Lepas jalan mendaki bukit pulak. Kerana cinta lautan api sanggup ku renangi inikan pulak bukit.
(yang baju kelabu bukan bride ok. banyak dah yang tersalah orang)


Sedap sungguh makan sampai tak terkata. Jelas kelihatan muka sedang lapar.


Pengantin lama berangan nak jadi ala-ala pengantin baru gittuuuu..
Family kita orang ada "spiderman". Korang ada??



Spiderman Kelate. Semua gambar nak masuk. Spiderman gila glamor la katakan. Layan je la~~~


Tunggu pengantin ber Make Up.


Muka kebosanan tunggu pengantin. Nasib baik aku tak jadi pengantin terjun pergi duduk atas pelamin tu.

Selepas 30 minit
.
.
.

.
.
.
.
.


Keluar jugak....Alhamdulillah...*sambil teguk air dengan rakus*


Tak ada orang nak pegang payung. So pegang sendiri la. Excited!!! Sanggup payung diri sendiri!!


Wajah kegembiraan!!!!


Gaya baru pengantin payung diri sendiri. Salah satu resepi kebahagiaan rumah tangga. Korang cuba la nanti ek. Konfem bahagia :P


Ni baru betul!!! Tapi sepatutnya anak dara lagi manis pegang payung tu. Tu mak orang tu. Aku pulak dijadikan photographer tak bergaji. Saje kan tak nak aku masuk gambar. Tak apa nanti aku kawin semua gambar nak ada muka aku je. Kalau ada muka orang lain aku CROPPPP!!*Gaya sentapppp*


Seri pengantin gitu. Control ayu. Kalau kat rumah...anak beranak je yang tahu...


"Eh. Siapa tu abang?"


Suasana rumah pengantin lelaki...Semua muka lapar. Tak nampak dah kamera. Nampak nasi dengan gulai kawah je.





Tamat Sudehhh...
Nak next entry tak??
Tunggu next entry my official wedding day..wwwweeee!!!
(6 tahun lagi)

Thanks for reading..
:D


Lots of luv,
Fatin Aziz...

4 comments:

sakuraadibah said...

meh....kena tunggu 6years... uhui..

fatin aziz said...

hehe..lmbat lagi la sis..muda lagi..:P

Unknown said...

so sweet, pengantinnyer.. hehe

fatin aziz said...

sweet kan..hehe..thanx on behalf of bride and groom :)