Wednesday, September 5, 2012

Saya Bukanlah Blogger Tegar

Assalamualaikum wbt...
Tengah-tengah orientasi pun sempat lagi aku update blog. Well masa itu harus dicari. Hehe..

Ye. Aku bukanlah blogger tegar yang everyday, every hour, every minute, every second kerja aku tercongok depan blog sambil jari menari-menari di keyboard, otak ligat berlari sana sini cari idea.

Selalunya aku update seminggu sekali atau seminggu dua kali atau kalau rajin seminggu tiga kali. Itu kalau rajin. Kalau malas seminggu sekali. InsyaAllah kali ni aku berazam tak akan tinggalkan blog ni bersawang, berhabuk macam tahun-tahun dulu yang memang masa tu tak ada langsung nak update blog plus aku memang seorang yang pemalas dalam bidang penulisan. Sebab tu aku tak berada dalam bidang setiausaha. Wwwweee..

  Sori kalau gambar banyak posing dengan cermin..Hehehe

p/s: entry ni pendek je sebab tak ada niat mahupun nafsu untuk berblog tetapi sebelum nak tinggal blog ni lama-lama mesti kena tinggalkan jejak untuk inform you all dulu kan..Dalam 2@3 hari lagi nanti aku akan publishkan entry "hantar menantu" tu ek..




Lots Of Luv,
Fatin Aziz..

No comments: