Sunday, November 18, 2012

Geledah Popular

Yippiiii!!!
Beli novel lagi...
Nak beli 3 tapi tunggu dapat baucer buku la. Hekhekhek.
So beli 2 je...

Me: Abah jom gi popular.
Abah: Nak buat apa?
Me: Beli novel.
Ummi: Tak habis-habis dengan novel.
Me: (dalam hati)* aku beli nanti ummi yang baca dulu. wait and see!*

Ni la 2 novel yang aku beli. Actually novel Suami Aku Ustaz tu dah pernah baca intro kat web Penulisan2u. Tapi tengah best layan, pengarang tu sambung ke media cetak. So terpaksa la aku geledah popular. Buat macam popular tu aku yang punya!

Ye aku tau novel ni dah lama. Aku kan kuno bin kudis so biar la. :P
Yang satu lagi tu aku beli sebab best seller so aku teringin nak beli plus nak belajar pikat my future husband. Ahaks!

Kepada peminat tegar belog ini, *bajet lebih ko fatin* sekiranya belog ini kelihatan tidak beroperasi, sila faham sendiri ye. Maksudnya, pengurusnya tengah melayan perasaan leleh baca novel sambil kotak tisu ada kat sebelah.
Masa yang terluang akan dihabiskan untuk novel bukan lagi belog. Maaf daku terpaksa curang dengan mu buat sementara waktu. Wekkkk..*geli geleman*

Sekian~~~
Buat macam belog sendiri ye. Nak sepahkan, silakan tapi jangan sampai yang keterlaluan. Nak orang jaga perasaan anda tolong jaga perasaan orang lain dulu...
Wassalam~~~


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

11 comments:

Mawar Indah said...

novel suami aku ustaz tu best...!! :)

aynna halim said...

aina ade novel suami ku ustaz..best sesangat!!!

Dahlia Daffodil said...

aq bru habiskn nivel i love u,stupid..x snggup dh bca novel yg len dh.haha

fatin aziz said...

mmg pun.. :)

fatin aziz said...

kan..sweet je. ni yg rsa nak cari ustaz ni..hehe :P

fatin aziz said...

x pernah dgr pun novel tu. best ke??

Cik Siti said...

dah baca suami aku ustaz..best! :-D

fatin aziz said...

btol2..baru je habis bca :)

Hana said...

nak pinjam :)

fatin aziz said...

pinjam?? boleh je~~~ :)

zool said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/