Thursday, November 15, 2012

Shawl From Celesta Hijab

Yeay I got very beautiful shawl from Celesta Hijab!!!
Free of charge.. Lucky of me. Hehe..

Baca kisah aku kejap..

Pada suatu hari, (bajet) ada satu blogger follow aku. So aku follow la balik. Rupa-rupanya blog online shop rupanya. Aku pun follow la sebab aku mengamalkan konsep friendly. Ahaks!

Selang beberapa hari, aku dapat mesej kat shoutbox yang suruh aku bagi alamat and so on. And that was from celesta hijab. Aku pun buka la fanpage kat FB. Scroll punya scroll, aku ternampak status update yang celesta hijab ni tengah wat giveaway bagi blogger yang bertuah yang follow blog diorang yang baru create. Ini dinamakan tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tau. Tak sangka-sangka aku adalah blogger bertuah tu. Tak pernah-pernah aku bertuah. Hekhekhek. 

Orang dok wat contest sini sana aku tak peduli pun sebab aku tau jarang aku ni nak bertuah. Even cabutan bertuah dari sekolah rendah sampai sekarang pun aku tak pernah menang. Mungkin ni rezeki aku. Alhamdulillah.. Nasib baik aku ni jenis peminat shawl. Kalau tak, bertuah sungguh orang yang aku akan bagi nanti. Hehe..

So pesanan kepada blogger yang suka join contest tu dan contest ni untuk dapatkan hadiah adalah bersabar.. Aku yang tak tahu menahu tetiba dapat hadiah. Korang-korang yang join bagai nak rak follow sana follow sini mesti angin satu badan dengan aku kan. :P

Cer layan gambar gedik manis aku dengan shawl celesta hijab :P

Ummi: Apa ni?
Me: Shawl..
Ummi: Beli online?
Me: Tak la. Orang bagi.
Ummi: Siapa bagi?
Me: Adalah blogger tu?
Ummi: Kenapa dia bagi?
Me: Dah dia nak bagi.
Ummi: Takkan bagi saja2..
Me: Dia buat contest siapa follow blog dia dapat shawl.

*agak2 mak aku percaya tak? siasat macam polis..haha*
Ingat secret admirer la tu~~~
Sekian...



Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

2 comments:

Celesta Hijab said...

Tq Fatin.. appreciate it very much <3

fatin aziz said...

most welcome!! thanks to celesta hijab too for the pinky shawl..:)