Friday, November 16, 2012

Kenali 5 Sifat Wanita Melalui Bantal






1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa
seni & manja . Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap
lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui
mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan.
Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.
Mereka jarang membuat keputusan sendiri,
sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan
boleh menerima keadaan seadanya.
Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan
bukan nafsu semata-mata.
4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik.
Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.
Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.
Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.
Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.




Untuk yang ni aku sendiri tak sure no berapa. Macam semua style je aku tido. Hahaha.
Tak sangka pulak dengan bantal pun boleh kenal sifat wanita. Siapalah kaji benda alah ni. Lepas ni apa pulak ek. Nak kena google lagi ni. Explore mana tahu lepas ni katil ke, tilam ke, cadar ke...Bhahaha.

Korang no berape?

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

21 comments:

Dayang Farwizah said...

No 2.. haa... saye rupenyer kurang yakin.. :(

fatin aziz said...

xpe2..boleh perbaiki :)

Unknown said...

wow..bantal pon bole jadi..

fatin aziz said...

haha..tu la kan. sampai ke bantal diorang tafsir :P

Arrien::@man!:: said...

Tapi betullah tafsiran nie.. hampir sebijik dengn perangai sye.. hehe no.1 dan no.3.. memang kena batang hidung betul :D

http://arrienlove.blogspot.com

fatin aziz said...

:) thanks for reading...

Sulli said...

saya no.1 .... tp betul jugak kan .. saya slalu mimpi and benda tu mmg jadi betul2.. and saya slalu fikir tu dejavu ~ :/

Anonymous said...

saya 1,3 dan 5 ...hehehhe banyak kan..banyak kan tp tu lar tabiat saya....

fatin aziz said...

wah bestnye mimpi menjadi kenyataan. sya kdg2 tido gak mcm tu tapi x jdi kenyataan pun hek3

fatin aziz said...

haha..mmg byk pun :P

Razil Tahir said...

saya lelaki... kalau lelaki same jugak ker?

Dahlia Daffodil said...

1,2 ngan 4..ohhh no..no 4 tu yg sgt x bleh dtrima otak aku..x betol utk aq.hahaha

fatin aziz said...

kalau lelaki tak kot. sbb ni wanita punya :)

fatin aziz said...

haha..no komen..lu pikir la sendri :P

NJihe.am said...

HURM...saya semua pernah buat, no.4 tak pernah lagi. entri yang menarik! http://studioous.blogspot.com/

fatin aziz said...

thanks for reading !!!

Aku pengembara said...

Uniknya pompuan.. hehe

fatin aziz said...

kan..hehe

siti said...

interesting hehe
please follow my blogger
http://dausiti93.blogspot.com/

fatin aziz said...

thanx for reading :)

zool said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/