Tuesday, July 30, 2013

A Few Weeks More

Assalamualaikum..


Macam mana persiapan raya? Ok ke tidak?? Seperti yang aku pernah gtau dulu yang aku ni suka shopping last minute tapi Alhamdullilah dalam sehari je aku boleh rembat 2 helai baju dan 3 seluar jeans. Syabas! Itu maknanya aku mampu beli kesemua kelengkapan hanya dalam satu hari saja. Saiz, ukuran, design semua masih lagi ada dalam supermarket. Yang tak best kena beratur macam nak ambil Baskin Robin percuma!!



Cuma..cuma...cuma..kasut je aku main beli..Uwwaaaa..Kasut Vincci dah cantik dah. Warna pun menarik. Jarang orang pakai warna tu. (raya haruslah nampak kelainan kan). Tetapi heel yang buat aku kecewa macam kena tinggal bakal suami di majlis akad nikah. Heel tu halus nak meninggal. Mana la aku reti jalan dengan heel macam tu. Kampung aku penuh tahi ayam, tahi itik mau pijak segala benda tu tak ke jenuh aku nak cuci. Lepas tu, kalau jalan-jalan nak gi open house then tergolek atas jalan, semua yang makan beralih tengok aku, tak ke malu aku sejuta tahun. Jujur aku tak sanggup!!


Akhir sekali beli flat shoe yang warna seakan-akan. Pendek la aku macam tu. Baru nak rasa berjalan dengan lagak orang tinggi di pagi raya. Malangnya Tuhan suruh aku sedar diri yang ketinggian aku memang tak cukup kalau nak berjalan di sebelah Edward Cullen yang tinggi lagi macho tu.



"A FEW WEEKS MORE"


Bukan nak cite pasal raya ye. Nanti korang pelik apsal few weeks more sedangkan raya minggu depan je. Terus korang buat assumption yang aku dah taip entry ni berabad tapi over tulis shopping last minute segala bagai sekadar nak naikkan trafik. Bila tak puas hati, drop comment dengan nama anonymous. Dah masak ranum lagi enak dah dengan perangai macam tu. Eh marah ke???

Tak marah pun..Puasa kena kawal kan. Hekhekhek..


Apa ye yang "a few weeks more" tu?? Nantikan ye.. Will update soon..


HAPPY!!!
EXCITED!!!
NERVOUS!!!
PREPARATION COMPLETE!!!


Waiting for the real day.. :P




The Siblings...
(sepetnye mata. nanti beli eyeliner banyak2)


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

16 comments:

nora razalli said...

sepet pun comel :)
ape tu yg tgu2 sgt hari tu :)

fatin aziz said...

haha..tungggguuuuuuuuuuuuuuuu.. :)

Fariha said...

huhu3......kene tunggu gak ni....jom2 join GA disini jom :)

http://farihaabdul.blogspot.com/2013/07/1st-giveaway-sihat-cantik-dengan-fariha.html

fatin aziz said...

InsyaAllah ada masa saya join.. :)

Unknown said...

untung lah dh shopping raye =) .. btw, sepet2 pom cantik...

fatin aziz said...

time kacih..hehe..malu la..*tutup muka*

Alin Marlini said...

apalah yg nak ditunggu tu ye...hehehe

Nadia said...

Kadang² unplan shopping pun boleh beli ape yang kita nak.. Hehehehe.

http://www.nadiabakar.com/

fatin aziz said...

@alin marlini..kita tunggu je.. hekhekhek

fatin aziz said...

@nadia.. betul..waktu kita cari x jumpa plak yg kita nak..hehe

duniavitamintini said...

emm..apa yang ditunggu-tunggu tu ye...emm...

fatin aziz said...

huhuhuhu

Rohayu Md Isa said...

tunggu apa ? hehe done follow sini jugak :)

fatin aziz said...

thanks.. :)

Pykaa Pdott said...

Dah shoping raya eh . Sama la kita . Tp pyka kasut je blom beli lg .

fatin aziz said...

dah settle!!! makin lambat beli makin sesak makin nak muntah pilih barang..hehe