Monday, July 15, 2013

Shopping Raya Dengan Klik Sahaja

Assalamualaikum...


Macam mana puasa korang??Ok ke tidak?? Dah shopping ke belum? Siapa dah shopping bagus sangat. Preparation last minute tak elok. Saiz takde. Baju buruk-buruk. Tukang jahit taknak ambik tempahan. Kasut tinggal saiz kecik-kecik. Kesimpulannya korang shopping la awal-awal biar aku je shopping last minute. Takde la sesak sangat shopping mall tu. Takde la pening sangat kepala aku nak berebut barang. Takde la susah-susah aku nak beratur panjang hanya semata-mata nak bayar selipar jepun sepasang je.


Untuk memudahkan lagi urusan korang shopping online je. The best online shop in the town ni ha.. Fatyyn Shopaholic Shoppe. Aik macam promote page sendiri je. Ahaks!! Kalau tidak aku sape lagi yang nak promote kan. 


Korang nak beli apa? 
Baju?? Ada..
Accesories?? Wajib ada.Treadmark tau.
Tudung?? Of course la mak temah.


Terbaru aku baru masukkan Melina Shawl. Sempena Syawal ni tau. Murah lagi berkualiti. Custom made bukan dibeli borong ok. Tapi bukan aku la yang buat. Ada orang buatkan sendiri. Aku tau jual je. Wakakaka..








Tak mahal pun. RM29 je tidak termasuk postage. Jom la kita membeli di sini. Daripada korang pusing satu JALAN TAR, baik beli kat sini. Pakai kain batik pun boleh shopping. Makeup-makeup semua tak payah. Duduk depan laptop main klik-klik je. Esok lusa sampai depan rumah. First class gituuuu...


Jangan tunggu lama-lama tau. Makin dekat nak raya makin la sibuk. Termasuk owner ni. Nak balik kampung, nak masak lemang, ketupat, macam-macam lagi la. Takut tak sempat nak layan customer. Hehehe. Takut-takut pulak posmen cuti awal. Baru nak menyesal. *mulut manis betul*


Klik like page ni ye.. Fatyyn Shopaholic Shoppe



Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

2 comments:

Unknown said...

edashuid.blogspot.com ,,sudi2lah singgah blog kite :)

fatin aziz said...

ok.. :D