Friday, July 5, 2013

Mengharap Cincin Jatuh Ke Riba

Assalamualaikum..

Ramadan bakal datang tak lama lagi kan. Inilah benda yang aku paling tunggu-tunggu. Bulan puasa teramatlah best ditambah berpuasa di sisi keluarga tercinta. Aku pulak sibuk mengejar hal duniawi. Eh3 boleh pulak ek. Takde la, cuma sibuk dengan business tu je pun. Ni pun sebab gara-gara nak kumpul duit sebelum sem 3 start. Waktu cutilah boleh kumpul duit banyak-banyak. Kalau waktu tak cuti, duit masuk hari  ni esokkan keluar sebab nak beli tu beli ni. So bila cuti haruslah dirapi simpan dalam akaun. Mak bapak tanggung everything kat rumah. Muehehe..





Hari-hari aku menjaja cincin kat page aku ni biar orang beli ingat tak tergoda ke? Hati ni nak sangat buka CimbCliks tranfers duit nak dapatkan satu untuk aku diri sendiri. Macam pelik la pulak. Apa kejadah nak beli couple ring ni. Aku nak pakai dengan abah aku ke? Gila orang tengok nanti. 


Aku ni bukan suka sangat cincin ni. Aku pakai yang emas je. Demand tak aku? wakaka..Aku pakai umi yang suruh. Aku pun tak faham mengapakah diri ini dipaksa sebegitu rupa. Setelah berperang dengan hati dan perasaan, tangkai hatiku ini kian terusik untuk memakainya demi umiku tercinta. Penangan dunia khayalan novel. Abaikan ye..



p/s: Yakin dan pasti akan memilikinya jua suatu hari nanti cuma tidak pasti adakah yang ini ataupun yang lain.... :P

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...


10 comments:

Ammelia said...

kalau saya, jarang pakai cincin sbb kurang selesa. hihi

fatin aziz said...

sama la dgn saya kalau tak mak yg suruh mmg tak la nak pakai..mula2 mmg tak selesa lama2 jadi tak selesa pula kalau tak pakai..hehe

Mashitah Rosli's said...

tq follow..akak da follow awk da,,emm,,pakai cincin time g event j..kat umah x pkai pun,,hihi

fatin aziz said...

salam perkenalan.. :)

Unknown said...

cincin sy dh 2kali hilang..cuai time ambik air sembahyang..setiap kali ambik mst tanggalkn..pas tanggal lupa nk pkai smula..last2 langsung tk pakai dh..hehe

fatin aziz said...

haha..bahaya tu kalau dah 2 kali..lebih baik x payah pakai takot nanti hilang pulak kali ketiga..hehehe..

Sya_Merpati Putih 88 said...

satu hari nnati awk akan miliki jua cincin itu..cuma tunggu saja masanya nnt..:)

fatin aziz said...

InsyaAllah.. :)

Teena Tna said...

Sama lah duk rumah memang jimat, save bajet...

fatin aziz said...

haha..kan.. :D