Thursday, October 4, 2012

Fatin + Cermin = Normal

Aku dan cermin tak dapat dipisahkan. Tanpa cermin siapalah aku. Tanpa aku, tak laku lah cermin kat kedai-kedai kat Malaysia ni.  Kerana aku peminat tegar kepada cermin. Muehehehe

Disebabkan blog ni kian membuat sarangnya sendiri, terpaksalah aku update entry baru supaya tak berhabuk. Maklumlah busy dengan assignment, tutorial, video lakonan, presentation, ulasan filem and so on selagi aku belum graduate. Penatnya tak boleh explain cuma boleh dirasai sendiri.

Cer tengok gambar-gambar aku kat bawah ni
(tengok je jangan nak complain)


Bergaya dengan cermin adalah hobiku
Menjual cermin adalah cita-citaku.
Rumah cermin adalah impianku.



Cermin adalah teman kamceng aku.
Cermin adalah boyfriend aku.
Tetapi cermin bukan suami aku sebab aku masih lagi waras!



Again with mirror!
Im not a pinky girl! TAKE NOTE!


Kalau lah cermin tu boleh bercakap, bergerak, berlari, BERGOSIP, dah lama aku bawa dia ke hulu ke hilir. Tetapi kalau korang nak tahu, cermin ni banyak kegunaannya selain tangkap gambar dan tilik jerawat.

Cermin boleh bantu korang untuk improve korang punya expression bila bercakap.So kalau korang tengok macam buruk je gaya korang bercakap for sure boleh ubah. Cermin juga boleh bantu korang improve your proficiency in english. Korang cakap je depan cermin sepuas-puasnya. Tak akan ada orang komplen mahupun gelakkan korang if tersalah sebut word. Last but not least cermin jugak boleh buat tempat korang lepaskan tekanan. Andai kata korang tertekan luahkan kat cermin and sure cermin takkan balas balik :P 
Tapi jangan selalu sangat takut tak pasal-pasal korang masuk wad gila. Aku tak nak bertanggungjawab. Muehehe.


p/s: Orang dah mula perasan yang gambar aku banyak dengan cermin tapi AAK ( ada aku kisah!) As long as im happy with my life why not? Hehehe.


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

4 comments:

Khalilah said...

Mirror oo mirror... Yes, memang normal;)Saye sampai ade 3 cermin kat bilik~! Kemaruk ngan cermin takla. Sebab semua cermin burok, simpan dalam almari. hehe

fatin aziz said...

hehe..kalau dah perempuan mmg macam ni. smpai lelaki pun pelik kat mna ada cermin kat situ la kita posing..hehe

Maithasa Syuhada said...

intresting :) suka baca... jmpt singgh blog sy jga yer http://maithasa.blogspot.com/

fatin aziz said...

thanks..:)