Sunday, October 14, 2012

Total Pageviews Aku Hilang!!!!

Korang tolong aku!!! Even aku tau benda ni tak adalah penting sangat tapi........wwwuuuuaaa!!!
Penat aku kumpul total views banyak sampai 4000 lebih..Sedih weiiii..Tolongla!!!




Aku buka pagi ni tengok-tengok ada 5 orang je yang masuk blog aku. Semua "pelawat-pelawat" aku hilang serta-merta. Kenapa ni???Wwwuuuuaaaa!!!!





Semua kosong kot. Semalam banyak je tengok. Ni nak wat magik ke apa?




T_T
Korang tolong aku pleasssseeeee..
Pernah tak jadi kat korang??
Kalau pernah korang buat macam mana bagi total visit tu back to normal...
Share kat sini pleaaasseeee...

12 comments:

PCL said...

Keadaan yg sama melanda Blog sy juga...wait n see..

Khalilah said...

Sebenarnya dalam tak sampai sejam baru terjadi. Sejam sebelum tu ok lagi. Huhu total pageviews kat dashboard mmg kena reset balik. Nasib baik tak terjadi kat nuffnang. Betul ke? Huhu~!

fatin aziz said...

nanti akan elok balik ke???

fatin aziz said...

semua blog ke jadi mcm ni???

Alya Natasha said...

blog saya jadi camtu gak. skrg dh ok balik :))

Dahlia Daffodil said...

cm na bleh jdik mcm 2?nseb aq ok ja..heehe

Unknown said...

saya kira hanya di blog saya, ternyata semuanya kena. hehehee

fatin aziz said...

sama la..ni pun dah ok balik..alhamdulillah..

fatin aziz said...

entah!! tapi skrg dah ok balik..:)

fatin aziz said...

tu la..sekarang sudah ok!!! hehe

Unknown said...

ada maslh sikit...cube tgk blog HH..http://www.hasrulhassan.com/2012/10/isu-jumlah-pageviews-blog-reset-zero.html
dia ada describe..

fatin aziz said...

skrg ni dah ok balik..thanx sbb share :)