Tuesday, October 23, 2012

Midsem Break Bermula!!!!

Salam to all readers.
Now my midsem break dah bermula..Jeles pada orang yang cuti awal dulu daripada aku tapi aku berbangga sebab cuti aku hampir 2 minggu. Hampir ye. Bukan sharp 2 minggu. Hehe. Mula-mula seminggu je tetapi disebabkan jasa baik hati mulia lecturer, dia batalkan kelas untuk esok yang sepatutnya aku ada kelas sejam. Waarrrrggghhh!!! Heavennya belajar kat universiti ni senang-senang je kelas cancel tapi kalau bab nak catch up silibus, aku FAILED!

Walaupun cuti 1 minggu setengah tapi aku balik raya 3 hari je :( so dalam otak aku cell-cell neuron bergerak kiri dan kanan mencari idea ape aku nak buat sepanjang cuti ni. 1 paper core yang menunggu after break langsung aku tak pedulikan. Hahaha.

Setelah berfikir sejenak, aku pun menyatakan hasrat aku kepada ummi ku ( baru lepas test BM, ayat tak leh blah). Aku nak beli novel dalam dua, tiga, empat rasanya dua cukup kot. Bajet boleh habis semua la tu~~~

So kepada korang yang kat luar sana tolong gtau aku novel apa yang best lagi meletup sekarang ni. Maklumlah sejak start degree dah lama aku tak bertapa kat popular. Nak tunggu baucer buku entah bila dapat. Nak tunggu siswa kad, cakap lepas sebulan masuk degree baru dapat. Tapi sebenarnya bila dah 2nd year. Buat penat aku satu kelas pergi buat muka seposen mintak kad.

Kepada semua yang diluar sana tidak kira kenal atau tidak. Selamat hari raya Aidiladha!!! Esok aku balik kampung...Yeay!!!
K bye~~~

Lots Of Luv,
Fatin Aziz..

10 comments:

Khalilah said...

Best la boleh bercuti, slamt bercuti dan slmt aidil adha jugak.... :))

fatin aziz said...

mmg best sgt2..hehe

win3 said...

selamat hari raya Idhul Adha, semoga bisa mengambil pelajaran dari Hari ini

fatin aziz said...

selamat hari raya juga :)

Miss IronLady :-| said...

Salam kenal :-)
Selamat Hari Raya :-)

fatin aziz said...

Salam kenal jugak :)

Syaza Ridzuan said...

selamat bercuti dik! dah lama tak baca novel.Dulu rajin la sbb practical dkt MPH. adik g je usha kt kdai uku , msti ada list best seller novel kat situ. Happy mmbaca and kalau ada best2 kongsi tau!

fatin aziz said...

insyaAllah...:)

Khalilah said...

fatin, nak gtau... sy ikot awaknye gaye soklan dlm entry sy 26th oct. hehe! *dh gune baru mintk izin*

fatin aziz said...

tiru je apa yg nak..tak ada halangan pun kat sini..hehe