Saturday, April 27, 2013

1st BABY GIVEAWAY BY KMLIAHSHM




Assalamualaikum...

Kali ni aku join GA lak...Korang yang nak join boleh klik banner di atas. Hadih2 gempak gile. Bagi yang minat teddy bear macam aku silalah join ye..

Kenape saya nak menang??
Antara sebabnya saya tak pernah menang lagi hadiah yang join GA, contest dan macam-macam lagi la. Kiranya macam nak cuba nasib. Lagipun saya ni peminat teddy bear tegar. Pantang jumpa teddy bear mesti nak peluk-peluk lepas tu bawak balik..hehe. Memandangkan GA ni ada teddy bear, so rasa macam nak join dan kalau ada rezeki menang teddy bear. Huhuhu

Mangsa Tag:

9 comments:

||aLeaSaRa|| said...

wah hadiah best.good luck sis smga dpt teddy bear tu he3...

Unknown said...

Thank Q dear sbb sudi tag kte ^__________^ Good luck eyh sweetie!

fatin aziz said...

alea..thanx dear.. :)

fatin aziz said...

Seneorita Baharin..thanx dear..doakan menang ek..hehe :P

Dahlia Daffodil said...

mekaseh invite aq utk join..
gud luck bebeh!hehehe :)
mnang nnt,jgn lpa aq.hahahhaha ^^,

atiera said...

waah. bestnya. hehe. sy pun x penah join GA. teringin gak nk adiah. goodluck ye ^_^

fatin aziz said...

thanx atiera...:)

Kmlia Hshm's said...

Good luck, Fatin! ;)

fatin aziz said...

thank you :)