Tuesday, April 30, 2013

Hilang Idea, Blog Tergendala

Assalamualaikum...

Sejak dua tiga menjak aku dah rasa bosan dengan blog. Sebab tu tak ada topik atau cerita yang nak dibualkan sekarang ni. Maybe sebab sekarang ni aku tengah sibuk nak promote bussines aku kot sebab tu la setiap kali buka laptop mesti buka FB promote sana promote sini. Bila dapat customer senyum sampai ke telinga. Siapa tak happy kan walaupun customer cumalah seorang..Hehehe.


1 Mei 2013


Yeay!!!Its a holiday. Mungkin bagi orang lain ala cuti sehari pun nak heboh tapi aku heboh sebab aku cuti 6 hari. Hari khamis ada kelas tetapi disebabkan atas budi bicara lecturer dan student, kelas semua dibatalkan dah hari jumaat dengan isni cuti mengundi. Yeay!! Double triple happy!!!


Walaupun tak mengundi, haruslah diriku ni happy ka. Cer cakap siapa yang tak suka cuti-cuti ni? Aku siku kepala siapa yang cakap tak best. :P


Kepada semua pekerja...
"SELAMAT HARI PEKERJA"

Sementara tengah free ni spent you precious time ni dengan family. Jangan nak kerja je even cuti melainkan kalau terpaksa la ye..

Kepada yang berumur 21 tahun ke atas..
"JOM KITA MENGUNDI"

Bak kata kawan aku..

Me: You balik mengundi tak??

Nithya: Mestilah balik. Tau tak satu undi kita tu boleh menentukan siapa pemimpin kita di masa depan. Penting tau untuk kita mengundi.

Satu yang aku tanya, tapi huraian full mark aku bagi. Wakaka...


Tapi betullah tu. By the way, waktu mengundi la paling best sebab tepi-tepi jalan bendera penuh semua bertanding nak tengok bendera mana paling banyak. Waktu ni jugaklah family semua berkumpul, tinggalkan kerja, balik kampung masing-masing kumpul depan tv bila nak tengok keputusan kan...


Esok aku balik kampung!!! 

p/s: Assignment memang berlambak tambah-tambah bila nak final tapi lupakanlah dulu buat sementara waktu sebab hari pekerja kan. Student pun dikira bekerja la. Hekhekhek..


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

6 comments:

iha said...

Haha haruslah happy kalau dapat bercuti kan, happy holidays kak Fatin! :)

Dahlia Daffodil said...

untunglaa balik undi kt tmpat jauh.hahhaha..

bisnes apamacam?aq nk order nnt tp lmbat skit.berkenan aq dgn gelang tu.hehheee :))

Anonymous said...

Hai. nak ckp sikit. kalau xfollow blog org, jgnla ckp follow. ingat org bdoh ke hape macam la tak boleh check kat list followers ko follow ke x. xnak follow takpe tp jgnla menipu. gile batak ke hape nak followers ramai. kbai.

fatin aziz said...

Iha Zaliza..thank u my dear.. :)

fatin aziz said...

umi..bisnes ok la..xpe kalu lambat pun tpi skrg ni ada diskaun..murah ckit.. :)

fatin aziz said...

kpd org yg berani cakap tapi tak berani tonjolkan..saya nak cakap kat sini..siapapun yg follow saya,saya akan follow balik. melainkan org yang x publickan link blog sehingga saya x boleh detect link blog individu tersebut. dan saya bukan manusia yang tak ada kerja lain sampai 24 jam nak mengadap laptop. mungkin waktu awak follow saya dah off. tetapi setiap followers dlm blog saya,saya hafal. so bila saya buka tgok follower bertambah saya akan follow balik.saya bukannya robot awak follow baru satu saat then lepas satu saat sya follow balik. cakaplah apa awak nak cakap sya cuma doakan kata2 awak tu akan menonjolkan diri awak.