Sunday, April 7, 2013

Online Business Launch

Assalamualaikum...

Ting Tong Ting Tong!!!!
PENGUMUMAN!!!

Sekarang ni saya tengah nak aktifkan diri buat online bussines. Hope sangat-sangat korang bagi support ek. Seperti mana korang support FatinAziz's Belog macam tu la korang support Pearl & Silver Collection.


Maklumlah umur dah masuk 20 tahun so kena la berjinak-jinak cari duit sendiri kan.
Seriously aku masih baru so kepada yang mana dah lama dalam bidang ni tolong sangat-sangat beri tunjuk ajar sewajarnya ye..


Jom lihat my online bussines page...



Before ni aku promote melalui blog dengan FB aku je so sekarang aku nak asingkan supaya senang aku nak pantau. Naik pening aku mana nak update blog pasal peribadi mana nak update pasal gelang ni gelang tu so aku aku decide buat page. Nak buat blog macam renyah je sebab banyak benda nak kena buat. Background la, itu la, ini la...


Kepada anda, anda, anda dan anda yang sedang membaca jom ke Pearl & Silver Collection dan klik like ye. Satu klik anda amat membantu saya untuk maju dalam bussines. Wow kebaboomm ayat ko fatin!!


Terima Kasih...



p/s: Rantai leher bakal dikeluarkan tak lama lagi..So kepada yang berminat sila klik like ye supaya senang nak tau new updates..


Jom lawat page online bussines saya :D



Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

8 comments:

Unknown said...

wahh tahniah dear! ^____^
btw, sye dah like...good luck ye fatin ;)

fatin aziz said...

@ seneorita baharin..thank you sssooooo much..luv u my dear :)

ezra izalin said...

gud luck ya...

follow u... u follow me ya...

lensholic-house.blogspot.com

fatin aziz said...

@ezra izalin..thanks my dear :)

Pondok Usang said...

bagus.. muda2 dah berbisnis.. =)

fatin aziz said...

haha..cari duit poket nak study..huhu

Unknown said...

hope sukses bisnesnya..
suka gaya akak..
pndai berdikari..:D

fatin aziz said...

thank u my dear..InsyaAllah dik..moga2 masin mulut adik..amin.. :D