Tuesday, January 8, 2013

8/1/1993----->8/1/2013

 Happy Besday for me..
Dah 20 tahun dah aku ni..Dah tak ada angka satu kat depan tapi perangai still maintain macam budak-budak.

Nak tengok tak hadiah yang aku dapat? Kalau tak nak tengok pejam mata sebab aku tetap nak story kat sini gak..muehehe..


Taraaaaaa...



 Ni kawan aku yang bagi..Thanx to nadia, sylvia, yah and anis for the cute teddy. Diorang tahu je aku suka teddy plus warna purple. Sebab tu beg hadiah tu purple colour. Thanx a lot friends walaupun besday surprise yang korang nak wat tak menjadi sebab aku dah tau terlebih dulu..wakaka

Memandangkan aku habis exam pada tarikh besday aku, apa lagi cepat-cepat la aku mengemas dan balik rumah. Balik-balik je ada surprise....

Ada teddy yang besar sikit tu atas katil saya!!!! Thats from my cute sister!!!
Aku pun komplen la..

Me: Kenapa kecik sangat teddy bear ni?
Adik: Mahal la. Mana mampu nak beli yang mahal. Ni je yang murah.
Me: Ok .T_T tapi kalau ye pun xleh beli la yang besar belilah besar sikit je yang boleh kak fatin peluk. Ni kecik sangat..
Adik: Ni yang malas nak beli barang kat kak fatin ni. Ada je yang nak komplen...
Me:*sori* T_T

Adik pun bersiap pergi tuisyen. Aku pun belek-belek la teddy bear yang adik aku bagi. Nak peluk kecik sangat. Nak bawa ke hulu ke hilir macam budak-budak je aku tengok. Takpe la. Impian aku nak teddy bear besar macam kat wishlist tepi tu terpaksa ditunda tahun depan pulak.

Pastu abah suruh aku bersiap nak keluar pergi makan memandangkan ummi aku tak ada kat rumah sekarang ni terpaksa la makan kat luar. Buka je almari nak ambil baju, terus gedebuk kad jatuh kat kaki aku...(over sungguh bunyi kad aku jatuh)


Lepas tu aku nampak...


Pandai adik aku berlakon!!!!
Aku terus nanges nasib baik adik aku tak ada kat rumah. Selama 20 tahun aku celebrate besday, aku tak pernah dapat present dari family aku dan aku pun tak pernah mintak. 

Cara kita orang cuma keluar makan-makan je. Sebab kalau nak hadiah ke apa-apa tak payah tunggu besday. Sebab tu everytime besday kita orang tak pernah minta hadiah. Sampai la satu hari tu aku main-main cakap nak hadiah teddy bear besar sebab dah lama aku teringin tapi ayah aku tak pernah nak belikan kat aku but today i got it. Thanx abah!Siap dengan surprise lagi tu. Mana tak nanges..


Ni la teddy bear yang tingginya sama tinggi dengan aku. Abah aku la cakap..hehe..

So wishlist aku..


p/s: Terima kasih kepada semua yang wish my besday. Appreciate sangat-sangat. Siapa yang bagi hadiah thanx a lot. Tunggu turn korang pulak. Kepada yang nak wat besday prank dengan tepung segala bagai, tahun depan ada lagi. Cuba lagi ye..hek3

Wassalam~~~

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

8 comments:

Aerill Hassan said...

blog anda direview..
http://diarijejakahangat.blogspot.com/2013/01/segmen-review-blog-bertuah-2.html

fatin aziz said...

thanx..:)

Unknown said...

Happy birthday...
http://my1scape.blogspot.com/
^_^

fatin aziz said...

thank you :)

Mimie said...

Happy birthday

meow said...

happy belated birthday fatin.. :)

fatin aziz said...

thanx mimie :)

fatin aziz said...

thanx sis :)