Thursday, January 31, 2013

Short Review Untuk Follower ke 1000

Alhamdulillah dan terima kasih banyak-banyak kepada rakan blogger yang lain yang follow FatinAziz's Belog ni. Tak sampai setahun pun lagi dah dapat 1000 follower. Sebenarnya aku berblogging ni dah 4 tahun. Tapi yang betul-betul serius ni yang blog sekarang ni la. Blog lama dah delete dah.

Nak tahu siapa yang follower ke 1000 tu?

Jom terjah!!!

 Klik header kat atas ni sekiranya nak mengenali blogger ini.

Blog Fathiah ni comel je. Simple and tak serabut. Ada sikit-sikit gabungan warna pink. Normal la perempuan mesti ada pink. Kalau bukan background pun mesti akan ada celah-celah warna pink kan. Macam aku. Aku rasa background aku warna purple tapi ramai yang cakap blog aku warna pink lembut. Mana ada warna pink. Cer buka mata tu luas-luas sikit... :P

Aku rasa Fathiah ni blogger baru kot. Berdasarkan mata kasar aku yang lagi sepet ni tengok entry-entry yang dia post. Kot la. Tak tau la kalau ni second blog dia ke, third blog ke and so on kan...

So uolls pergi la terjah dan tambah followernya. Support rakan blogger yang lain sama ye. Kita semua pun mula-mula follower kosong so bila dah banyak jangan sombong ye.
*pesanan untuk diri sendiri jugak :P *


p/s: Asyik aku je yang suruh orang review blog aku so aku la pulak review blog orang lain kan kan kan...*kedip-kedip mata buat muka comel yang memang comel pun..wakakaka*(naik lif tekan no sendiri sebab tak ada orang nak tolong tekankan)

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...



7 comments:

Nurul Fathiah said...

thanks fatin...dah ada 3 blog sbnar nya tapi nie baru betul2 nak aktif berblogging..thanks yer...ajar lah saya..memmerlukan tunjuk ajar.;)

fatin aziz said...

welcome dear!!! no hal.saya open minded plus gila2..hehe

Unknown said...

okay..saya orang ke 1015..xde pape yg istimewa utk saya ke..haha

blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com/

fatin aziz said...

terima kasih je la..hehehe :P

Unknown said...

haha..sama-sama je jugak =P

Nadnod Azizan said...

berjaya akhirnya dapat 1000 followers lebih. hehe :D salam perkenalan :)

red jambu said...

tahniah kepada yang terlibat.. keh3~