Friday, January 11, 2013

Soalan Soalan Soalan...(Sila Jawab)

Salam Everybody..my beloved readers * sila muntah*
Ok aku dah start cuti sem on my birthday. 8th january, memandangkan exam aku habis awal. Walaupun exam susah macam hampeh tapi aku boleh je buat muka happy hari tu sebab dah nak habis exam.wakaka...

hhhhmmmm..

Korang rasa cuti ni aku patut buat pe ek?

Aku ingat nak menjual. Tapi ape ek?

Ada tak siapa2 perlukan ajen dropship? ( kes tawar diri ni)
*kalau boleh yang berpatutan dengan student la*
Kalau sampai beriban aku kena keluarkan modal, mana aku nak cekau duit. Korang nak aku rompak bank ke?

Lastly...

Aku ingat nak jual novel-novel terpakai yang aku kumpul selama ni. Agak-agak ada yang nak beli? Aku malas nak simpan dah. Nak beli yang baru pulak :)

Kalau ada sambutan dan ramai yang nak beli nanti aku akan postkan senarai novel yang aku ada....

Wassalamm...
Lot Of Luv,
Fatin Aziz...

2 comments:

Unknown said...

Pencinta novel :)
Klu menarik, blh la :)

Jgn lupe bgtau klu dh update ye :)
http://noraqilahjohari.blogspot.com/

fatin aziz said...

InsyaAllah..akan diberitahu :)