Wednesday, January 23, 2013

I Want This Gadjet Right Now


Salam maulidur Rasul semua :)
Memandangkan aku ada depan laptop sekarang ni sambil tunggu line ok sebab nak tengok drama SetiaHujungNyawa yang masih aku tak pernah puas walaupun beriban kali dah aku tengok so aku pun blogging la.

Uolls nak tau yang iolls (tetiba ikut cara FL) teringin nak iphone. Sejak bila ntah aku minat iphone. Kalau dulu bukan main aku kutuk. Ye la handphone punyalah besar gedabak tapi screen kemetot. Tak puas la kan. Tapi tapi tapi sekarang ni aku nak iphone tu gila-gila....





Arrggghhhhh!!!!!
Tengok gambar pun dah meleleh air liur..Wakakaka..*over ko mak jemah*
Kalau lah duit tu turun dari langit cepat-cepat aku gi kedai phone.Hehehe...
Mintak dengan ayah aku? Tak payah nak mimpi proposal aku takkan diluluskan. Jangan kata nak lulus nak sentuh pun tak nak melainkan guna duit sendiri tapi aku bukan bini tan sri ke dato mana yang dalam akaun ada 5/6 angka sebulan..

So conclusion, tengok gambar je la puas-puas sampai dah jemu...


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

8 comments:

Dr Aisyah said...

saya pun suka iphone.. dah pakai sekali tak nak tukar dah brand lain..

fatin aziz said...

thanx for reading :)

Nabeel Fikree said...

nak jugak iPhone lah. tunggu earning nuffnang beriban baru beli. lama lagi kot. hehee

fatin aziz said...

haha..samalah..tu pun klau ada..:)

ousna90 said...

FATIN..G JOIN CONTEST BY BATA MALAYSIA..UNTUNG2 REZEKI DPAT RM888..BOLEH COVER HALF DAH NAK BELI IPHONE.. :)

fatin aziz said...

yeke? nak2..hehe :P

Hidayatul afzam said...

nak juga iphone, p apa kan daya, duit tidak mencukupi. Jeles plak tengok kawan yg guna iphone. Tak dapat nak main yg sndiri, pinjam yg kwn pun xpe lah :)

fatin aziz said...

kan..jeles kan..rasa mcm nak je amik tros..hehe