Wednesday, January 23, 2013

Awesome Photo Contest by Shadhira

 Assalamualaikum...
Sedang asyik berblogwalking anak mata brown campur pink purple aku ternampak contest ni terus hati berdegup dup dap dup dap macam baru lepas jumpa cinta hati yang dicintai dalam diam * over mak jemah* Apalagi join la!!!


 
http://i1159.photobucket.com/albums/p624/shadhirasan/banerAPhotocontest_zps0004e4ce.jpg
 
 

I REALLY LOVE AND MISS ALL MY PENTHOUSE GIRLS.
"Aku betul-betul rindu dan sayang pada semua kawan-kawan aku. Setiap susah dan senang kita selalu lalui bersama. Setiap kesedihan dan kegembiraan kita kongsi bersama.Walaupun sekarang masing-masing terpisah bagi meneruskan perjuangan masing-masing ke serata negeri dengan hala tuju yang berbeza tetapi perhubungan persahabatan tetap terjalin sehingga kini. Perhubungan persahabatan yang hanya sempat terjalin selama setahun sahaja akan kita sama-sama genggam dan InsyaAllah akan berkekalan hingga ke akhir hayat..."


p/s: Actually ada sorang lagi kawan yang tak masuk dalam gambar ni. Dia tengah tangkap. Sori umi aku dah geledah semua folder dalam lappy ni tapi xde gambar kita berlima yg betul2 cun. Sori ek.Yang pasti aku pun sayang ko ketat-ketat. Thats the FACT! NO DOUBT!

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

10 comments:

Aziey said...

nice blog..;)

fatin aziz said...

thank u :)

CikPelangiSenja™ said...

gud luck F.A :D

fatin aziz said...

Thank u dear :)

j.e.h.a.n. said...

wow..super girls =) ada pancaran lagi

fatin aziz said...

haha..gadis jelmaan :P

Dahlia Daffodil said...

hahahaha..x pa2..aq tau even aq x dak dlm pics ni,suma syg aq..heehe ^^,

fatin aziz said...

Allah..over la plak..hahaha

Shad said...

tq dear sbb sudi join.. :) good luck.

Unknown said...

Salam..Hai saya salah satu peserta dari contest yang sama.. Saje nak terjah..hehe..Good luck yer.. Saya dah Follow awak..Follow Me back ok. . http://tirasigigiarnab.blogspot.com/2013/01/awesome-photo-contest-by-shadhira.html