Monday, January 14, 2013

Jangan Terkejut Kalau Aku Tetiba Rajin Update Blog

Yyyyuuuhhhuuuu...
Anybody home? Nobody? Its okay coz im Fatin Shazwani not Fatin Liyana yang beriban visitor sekali masuk * gaya sentap*

Ok la..Mungkin certain orang akan pelik especially my friend la sebab diorang tahu blog ni bukan selalu update pun tapi sekarang ni penat nak kejar post aku yang laju je publish ibarat air paip mengalir.* wah ayat ko xleh nak berbunga-bunga mekar nan mewangi lagi ke*

 Kadang-kadang seminggu sekali. Kadang-kadang perlu cakap kepada owner ni yang dia ada blog. Kalau tak dia lupa tahap orang penyakit nyanyuk.

Kalau yang tak tahu lagi mai sini saya nak habaq (cakap). Saya ni tengah cuti semester so amatlah normal kalau saya ni selalu update. Ini menunjukkan saya ni sayangkan rumah. Memang tak keluar pergi mana-mana pun. Laptop dengan broadband ni sahabat saya. Even nak keluar rumah pun angkut sekali laptop dengan broadband. If saya ni guna komputer dengan komputer sekali saya bawa walaupun cuma keluar ke pasar malam *mohon percaya*

Memandangkan tengah cuti aku mintak sangat-sangat jangan sesiapa pun suruh aku study kalau nampak aku on9. Aku cepuk kepala korang nanti. Kalau sekolah dulu boleh la abah dengan ummi berleter setiap kali cuti hujung tahun suruh buat preparation untuk buka sekolah. Study la. Baca buku la. Prepare la. Sekarang ni jangan ada seorang pun suruh aku beli buku untuk next sem lepas tu suruh aku mentelaah sorang-sorang dalam bilik. Aku siku sorang-sorang sampai lebam. *gaya brutal*

Cuti ni aku nak relaks......
(ala-ala orang kaya yang goyang kaki sambil pusing-pusing kerusi dalam pejabat ada aircond)

Masuk dapur?
Memang aku selalu masuk pun. Paling-paling waktu breakfast, lunch, dinner. Kalau tak masuk kebulur la aku..Muehehe :P

Basuh baju?
Aku ada orang gaji. Buat apa ambil orang gaji mahal-mahal tak guna kan? Jenama PANASONIC lagi..

Macam banyak la pulak aku merepek..
BYE!!!

Tak ada motif letak gambar ni. Saja nak gila glam sebentar. Sebentar je. Bagi la peluang sat noh!!!


Lots Of Luv,
Fatin Aziz..


No comments: