Wednesday, January 30, 2013

Blog Direview Oleh News Edisi Blog Sikarap


Assalamualaikum uolls :)

Kali ni aku direview oleh News Edisi Blog Sikarap pulak.Aku pun tak tau apsal sejak 2 menjak ni kalau ada je orang nak wat blog review aku la plak terhegeh-hegeh buat muka tak malu tumpang populariti orang..Wakakaka..

Sebelum ni aku tak peduli pun diorang nak buat blog review ke apa. Ada aku kisah. Yang penting hidup aku bahagia. Tapi sekarang pun bahagia jugak tau. :P






Blogger ni memang betul-betul review la. From A to Z wa cakap sama lu. Dari gambar header sehinggalah entry-entry yang aku tulis dalam blog. Wow!!!
Really really really appreciate that!
Thank you so much!!!
Lain kali buat lagi ye..Muehehehe :P



Ha ni la gambar baby aku. *over plak*
Dan terang lagi bersuluh ada watermark DenaBahrin..Ni la gambar anak kepada blogger Dena Bahrin. Comel kan? Secomel Umminya. Btw tahniah Dena for your newborn baby. Welcome Saif Amaan Daniyal!!


Secomel umminya kan. Muda-muda dah jadi ibu dan isteri. Cayalah!! Kalau aku tak tau la apa jadi. Mesti jadi macam Ersalina dalam Setia Hujung Nyawa. Pagi petang siang malam dengan laptop. Rumah bersepah. Bilik tak kemas.Masak tak sedap. Tidur lewat. Bangun lambat. Wakaka..


p/s: Versi entry 2 in 1..Malas nak buat entry lain so gabung je la. Hek3. So korang pergi la terjah blog News Edisi Blog Sikarap kalau nak direview jugak macam aku. :)

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

12 comments:

Unknown said...

wahhh...bestnye..hehe..jom lah review pingje.org..nnti kami senaraikan blog tukang review kat sidebar pingje.org selama 2 bulan!.. :)

Mamiku Admin@pingje.org

Nadiaafarhanaa said...

untungnye hihi comel baby

Unknown said...

tahniah dear...blog chantek sbb tu la kena review kan..hee :)

fatin aziz said...

thanx dear!!! :)

fieda said...

comel baby..

fieda said...

comel baby..

fieda said...

comel baby..

noraqilahjohari said...

tahniah :)
bestnye ad org review kn :)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/2013/01/la-tahzan-innallaha-maana.html

Miss Zahirah said...

bestnye dpt review.. tahniah..
happy blogging.. ;)

Nabilah Azahari said...

comelnyeeeeee!

Unknown said...

Mgkin secret admire la 2..hehe...

http://beritaremajaonline.blogspot.com/

fatin aziz said...

haha..xde la.. :)