Saturday, January 26, 2013

Shah Rukh Khan Buat Hal

Assalamualaikum.. :)

Tajuk bajet gempak yang amat tapi cerita macam jakun je. Seriously tak ada kena mengena. Lepas korang baca mesti muka korang merah sambil tahan nafas dan terus angkat penumbuk dan DUSHHH kena sedebik kat muka cute aku. Tapi alang-alang dah buka entry ni baca je la ek :P

SRK buat hal? Hal apa? Buat hal la sebab time-time aku nak holiday dengan family seronok-seronok di atas katil yang empuk sambil tengok permandangan yang indah ditambah dengan menikmati lagu-lagu gempak di Hot FM..Muzik paling hangat...




Aku just nak cerita yang disebabkan Shah Rukh Khan ni la plan yang family aku buat nak holiday kat Penang tiba-tiba batal. Sebab abah aku nak tengok Shah Rukh Khan. Macamlah nanti-nanti tak boleh tengok. Mesti akan ulang jugak kan. Adoyai...Abah abah...*Sabo je la*

Lagipun cite ni aku dah tengok banyak kali. Boleh pulak sesuka hati mak jemah ayah aku cakap dia tak pernah tengok. Kejap guna ayah kejap guna abah..Ish3!

Abah aku yang peminat hindustan cakap tak pernah tengok memang betul-betul pelik bin janggal..Wakaka...

Lepas tu tadi abah aku bukan tengok sangat. Dia TIDO tau uolls!!!Adik aku punyalah bengang !!!

Aku pulak OK je sebab I'm the one big fan of Shah Rukh Khan..Muehehe :P




Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

No comments: