Sunday, January 27, 2013

Segmen:Saya Nak Blog Saya Masuk Dalam Feed!


Assalamualaikum.. :)
Once again aku join segmen. Nak rasa menang jugak. Asyik orang lain je kan. Korang pun join lah ramai2 ye. Baru GEMPAK wa cakap sama lu...





Tujuan aku join segmen ni bukanlah nak menang semata-mata. Aku ni bukan pernah bertuah pun dalam apa-apa contest, tak pernah nak menang. Aku join ni sebab nak ramaikan followers dan nak naikkan trafik. Yang tu lebih penting bagi aku *ayatbajettakbolehblahnampaksangatmintaksimpati*

Ok lah kawan-kawan sekalian alam yang amat aku sanjungi *ayatbajetmacambudakgradsastera* jomlah kita beramai-ramai join segmen ni sambil menambahkan kenalan. Lets Start!!!

1 comment:

Ubaidullah Jaafar said...

Selamat Bersegmen, Singgah sini =) http://ubaidullahjaafar.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-nak-blog-saya-masuk-dalam.html