Tuesday, January 15, 2013

Shopping Di Watsons Lagi

Ada entry baru lagi di FatinAziz's Belog?
Well, adatlah orang tengah bercuti..Time-time macam ni la aku kena usaha giat lagi gigih untuk naikkan viewer blog ni. Tak gituuuwwww???

Memandangkan aku ni perempuan melayu terakhir dalam dunia alam maya ni, sudah kewajipan aku la bertapa di watsons sambil lenggang lenggok berjalan kiri kanan cari barang baru untuk digosipkan macam gosip girl tu. Tak watsons, guardian. Tapi ada membership watsons so watsons la menjadi pilihan saya. *macam iklan la pulok*

Minggu exam dah berlalu. Exam week always make me suffer. Suffer otak sebab jammed terlampau banyak sangat study. Suffer muka, jerawat bermaharaja lela senang hati riang gembira kat muka aku tanpa sekelumit rasa bersalah. Compact powder pun habis time-time exam jugak tapi tak keluar pergi beli sebab masa itu emas ye. Sehari ada 24 jam. Rugi kalau guna sejam keluar pergi shopping barang keperluan ni. *nampak tak gaya orang study last minute*

Last-last lepas cuti semester seminggu baru keluar pergi beli. Aku kan jenis yang sayang rumah. Susah aku nak keluar dari terperuk dalam rumah ni. Muehehehehe


Cer teka aku beli ape? *ok statement menyampah*


Benda wajib yang aku perlu beli sekiranya ke watsons. Tapi kalau benda ni dah habis la. Takkan la esok gi watsons pun aku beli lagi benda ni kan. Logik la sikit.

"Benda ni pun nak cerita jugak ke kat blog?"
Suka hati kepala lutut aku la. Blog aku. Aku yang buat sendiri. At least aku guna masa dengan perkara yang tak sia-sia walaupun aku rasa macam sia-sia je..Hek3


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

4 comments:

Anonymous said...

nampaklah aktiviti di situ.hehe :D

fatin aziz said...

haha..perempuan mmg macam ni.. :P

Shazleena fadzlyin said...

yaa same laa dgn shaz. lau pergi mall x masuk guardian ke atau watson mmg x sah..:)

fatin aziz said...

itu sudah pasti walaupun xde benda nak beli tetap masuk. masuk tgn kosong keluar penuh tngan..hehe